de winningmood is ook ster
3 ster prok merries in 1 week
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) zodra ik ze heb plaats ik zeBucephalus schreef:Vandaag is Dorien v Doruto x Heidelberg , 25 jaar oud!!! op de stamboekkeuring in Boxtel ster geworden en mag naar de CK!
De jury was zeer te spreken over haar conditie en haar nog steeds harde en droge beenwerk.
Is dit bijzonder of wat??
tjady schreef:Dit vind ik echt heel erg leuk om te horen. Van harte gefeliciteerd!
Ben erg benieuwd naar een foto!
Bucephalus schreef:Vandaag is Dorien v Doruto x Heidelberg , 25 jaar oud!!! op de stamboekkeuring in Boxtel ster geworden en mag naar de CK!
De jury was zeer te spreken over haar conditie en haar nog steeds harde en droge beenwerk.
Sjuimpje schreef:Bucephalus schreef:Vandaag is Dorien v Doruto x Heidelberg , 25 jaar oud!!! op de stamboekkeuring in Boxtel ster geworden en mag naar de CK!
Héél bijzonder! Super leuk dat zo'n merrie nog wordt aangeboden! Dat zal toch wel een nieuwsitempje worden in de IS, Paardenkrant en Sportpaard?!
ullaatje schreef:Dat is een mooie prestatie zeg, gefeliciteerd.
Bucephalus schreef:ullaatje schreef:Dat is een mooie prestatie zeg, gefeliciteerd.
Hahaha, de eer is voor de huidige eigenaresse met haar dochter, maar ik heb haar wel gepusht om met de merrie naar de keuring te gaan. Als die geen ster wordt, weet ik het niet meer, heb ik gezegd. Met dat bloed en dan nog zo goed in vorm en conditie..Et voilà! een mooien opsteker voor de KWPN-fokkerij. Ze is gisteren overigens ook drachtig gescand.
Ze is ook prok! 

Hij totaal springen... of dat nou positief is voor de CK?