Een bruin hoofdstel is mooi, maar ik vind zwart ook super. Heb zelf een vos (met brede bles) en vond gewoon zwart het mooiste bij hem.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kajanus schreef:Sjappie schreef:Absoluut met neusriem, veel chiquer. Maar dat lipje van de neusriem dat kan echt niet! Ik heb een neusriem van een heel smalle Stübben stang en trens liggen en die is er perfect voor (geen aansnoer). Maar ja, om zoiets apart te kopen...
Dat lipje kan ook niet dat weet ik, maar het was even om te zien wel of geen neusriem.
Maar dat wordt dus een ritje flevopolder
shan schreef:Zonder!
Hij heeft een mooi koppie, je hoeft niets te verbergen.
meredith schreef:zou je als eigenaar ook in de ring moeten gaan staan en wat moet je dan doen?
Of blijf je braaf met knikkende knieen op de tribune zitten? ik ga er zitten met een zak over mijn hoofd heen
mriell schreef:Ga je hem trouwens nog scheren Kajanus?? Van ons maar 2.. de rest heeft een super mooie gladde kale vacht
En hoe lijd je hem eigelijk voor.. met teugels, ketting of touw??
Wij doen ze altijd aan teugels en dan met van die knipjes dat ze makkelijk los kunnen als ze in de kooi moeten.
meredith schreef:zou je als eigenaar ook in de ring moeten gaan staan en wat moet je dan doen?
Of blijf je braaf met knikkende knieen op de tribune zitten? ik ga er zitten met een zak over mijn hoofd heen