Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babootje schreef:Elisa2 schreef:Yup, want hij is wel super getalenteerd in piaffe en passage maar de uitgestrekte draf en galop bleven vaak wat punten liggen omdat hij daarin toch wat beperkter is. En dat zijn niet mijn woorden overigens maar die van Dinja zelf.
Dus al super knap wat ze met hem heeft bereikt, maar dat is imo ook het hoogst haalbare terwijl er bij bijvoorbeeld een Indian Rock nog wel meer groei in zit.
Geen enkel dressuurpaard heeft naar mijn weten op alle dresuuronderdelen de meeste kwaliteit. Kijk maar naar Parcival van Adelinde destijds. Neemt niet weg dat hij dus onder Dinja op het hoogste niveau prima kon presteren.
janderegelaa schreef:Als ik hoor dat ze bij ICSI pijnstillers en ontstekingsremmers nodig hebben dan ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Dan laat ik zo’n paard liever een rustige oude dag hebben.
Redd schreef:Cyra rij ik inmiddels niet meer, wordt af en toe nog wel recreatief gereden door iemand anders.
Het is inderdaad dat de situatie me gewoon aan het hart gaat. Ik heb haar al vanaf haar 4de jaar en ze is ook mijn eerste eigen paard. Ik heb aan deze man eerder twee embryo’s verkocht en fijn contact. Zijn doel is uiteraard embryo’s eruit halen en als dit niet meer gaat, een fijn pensioen aanbieden.
Suzanne F. schreef:Een merrieveulen van Escamillo is toch ook wel erg interessant hoor. Ik denk dat ik het zou doen, zeker gezien het feit dat je deze man kent en contact houdt. Prijs is lastig maar de inruil met dit merrieveulen zou ik zeker overwegen.
janderegelaa schreef:Suzanne F. schreef:Een merrieveulen van Escamillo is toch ook wel erg interessant hoor. Ik denk dat ik het zou doen, zeker gezien het feit dat je deze man kent en contact houdt. Prijs is lastig maar de inruil met dit merrieveulen zou ik zeker overwegen.
Escamillo x Wat? Zonder die info weet je niet wat je hebt.