De dames thuis vinden de sneeuw ook best ondertussen, want dat is 2x dag een heerlijke emmer slobber. Ze zijn nog nooit zó enthousiast geweest om binnen te komen.
Rixoso heeft vandaag ook weer zo z’n best gedaan. Hij heeft een tijdje vakantie gehad (als ik niet gereden worden) na het trekken van z’n wolfstandjes en ik gunde het hem ook wel even om terug gewoon paard te zijn na de hele verhuis en alles wat daarbij kwam kijken. Vandaag zadel erop en even gelongeerd. Zadel erop, even gehuppeld en daarna met een lang teugeltje de piste rondgestapt. Er kwam een paard binnen met een grote wollen deken eroverheen. Vond hij even eng. Dan kijkt hij wat, en stapt er dan recht naartoe om dat even te onderzoeken
Het is zo’n fijn paard. Eens je die connectie met hem hebt is alles gewoon oké. Hij durft wel fel reageren op je lichaamstaal. Daar is hij best gevoelig aan, maar dat maakt je ook zo bewust van jezelf op een positieve manier.
Ik durf het bijna niet zeggen maar m’n merrie haar eeuwige 1e plek komt in gedrang