Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Audesta

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:46

Ja hij heeft gisteren een uurtje in de zadelkamer (in huis :') ) gestaan en zijn dekens even ontdooit en toen deed ie het weer.
.hopelijk morgen weer eens rijden. Ik ben het beu.

Pastis

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:28

De dames thuis vinden de sneeuw ook best ondertussen, want dat is 2x dag een heerlijke emmer slobber. Ze zijn nog nooit zó enthousiast geweest om binnen te komen.

Rixoso heeft vandaag ook weer zo z’n best gedaan. Hij heeft een tijdje vakantie gehad (als ik niet gereden worden) na het trekken van z’n wolfstandjes en ik gunde het hem ook wel even om terug gewoon paard te zijn na de hele verhuis en alles wat daarbij kwam kijken. Vandaag zadel erop en even gelongeerd. Zadel erop, even gehuppeld en daarna met een lang teugeltje de piste rondgestapt. Er kwam een paard binnen met een grote wollen deken eroverheen. Vond hij even eng. Dan kijkt hij wat, en stapt er dan recht naartoe om dat even te onderzoeken :')
Het is zo’n fijn paard. Eens je die connectie met hem hebt is alles gewoon oké. Hij durft wel fel reageren op je lichaamstaal. Daar is hij best gevoelig aan, maar dat maakt je ook zo bewust van jezelf op een positieve manier.
Ik durf het bijna niet zeggen maar m’n merrie haar eeuwige 1e plek komt in gedrang :=

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:13

Ja dat doen ze he? Je hart inpikken haha. Het klinkt ook super goed!

Fijn dat de mini weer ontdooid is Audesta.

Ik ben ook helemaal klaar met dit weer, vandaag nog een stukje over de weg gelopen. Brr wat was het koud, gelukkig was ze wel heel braaf.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:45

Autumnn, ik geniet zo van je berichten, heerlijk <3

PreHungaro, Hugo ziet er goed uit <3
En ja ik lijk haar zowaar weer gevonden te hebben ja, of zij heeft mij gevonden <3

Ik kwam er laatst achter dat ik Karma precies 1,5 jaar na het inslapen van Fuego gekocht heb. En Rambo had ik tot de eerste dag dat ik bij Karma ben gaan kijken even lang als ik Fuego gehad heb, nou mij gek maar ik vind het wel heel bizar.

Wat fijn te lezen dat Luci goed gaat DGM!

Wat vervelend zinzi van je merrie! Kyento past zich wel aan, hij wordt gelukkig niet gek van een tijdje niet rijden.

Fijn Audesta dat je mini weer is opgewarmd!

Wat heerlijk om te lezen pastis <3

Ik heb vandaag aan de hand gestapt met Karma, alles was zo glad en de bak was wat bevroren dus ben maar in de bak wat gaan stappen met haar, daarna opnieuw gevlochten en was ze ‘nt slapen tijdens het vlechten <3 Ze wordt totaal niet heet of lollig met dit weer, heerlijk dier :D <3

De mini nog voor de slee <3
Afbeelding

En Karma in de sneeuw <3
Afbeelding

Soms zou ik willen dat ik sperma van Fuego had, dan had ik van die twee een mooie opvolger kunnen fokken, zou echt een droom zijn, die helaas een droom zal blijven