Een kennis van mij zoekt nog een merrieveulen van dit jaar, springgericht om bij haar eigen veulen te zetten. Budget max 5 a 6000 euro. Weet iemand toevallig iets? BE of NL
dosjxx
Geplaatst: 26-07-21 17:29
Hier vandaag ponymerrie naar de hengstenhouder gevoerd om daar een weekje te blijven staan, hopelijk wordt ze wat hengstiger van al die stoere jongens daar
Overigens, wanneer en via welk kanaal verkopen jullie meestal jullie veulens? Veilingen of eerder particulier?
Wij hebben tot nu toe nog nooit een veiling gedaan. Veulens zijn vaak al voor de geboorte verkocht (via facebook of via de website) en indien niet, vaak binnen de 2 a 3 maanden. Ik zet ze ook soms op Sporthorses.
Dosjxx die van mij gaat naar de veiling. Mocht die onder de laatprijs blijven houden we hem waarschijnlijk toch zelf. Hij heeft zich zo goed ontwikkeld. Eentje voor de toekomst denk ik. Maar we hebben hem al ingeschreven en staat al online nu dus terug halen doe ik ook niet meer.
Gefeliciteerd met de Ek paarden. Daar teken ik voor !
eilander
Geplaatst: 29-07-21 14:38
Charisma schreef:
EK is nog een groter succes geworden. Zoon zilver en dochter brons individueel! Supertrots op hen!