Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
misterA schreef:Astrid is geslaagd met 86 punten en een negen voor dressuuraanleg.
Bovendien 85 punten voor exterieur, dus ster.![]()
![]()
![]()
Sjoert schreef:Gefeliciteerd MisterA!
Heb je haar deze week thuis? Dan kom ik haar donderdag wel even aanschouwen als je tijd hebt.
misterA schreef:Ik kom er later nog wel op terug, er is net nog weer een veulentje geboren.
sowieso schreef:wat grappig, op aanwijzing van de eigenaar van astrid heb ik dit topic gevonden. Ik heb de eer gehad om Astrid de laatste paar weken van haar EPTM test te rijden en ik ben erg gecharmeerd van haar! nog maals gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
sowieso schreef:wat grappig, op aanwijzing van de eigenaar van astrid heb ik dit topic gevonden. Ik heb de eer gehad om Astrid de laatste paar weken van haar EPTM test te rijden en ik ben erg gecharmeerd van haar! nog maals gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
asjemenou schreef:Jee, wat een punten! Super!!
Gefeliciteerd hoor!
Dat wordt vast een heel verhaal in de paardenkrant