Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Desire schreef:Nou Kajanus dat belooft wat!
Overigens ben ik het wel eens met het commentaar op de Scandic, wij hebben er zelf ook een 2,5 jarige merrie van (gefokt uit een belisar x roemer) en ik zag dat helemaal mis gaan: schitterend als veulen en jaarling en toen als 2 jarige stopte ze met groeien in de hoogte maar kreeg wel enorm veel massa, het was net een pony hengst, nu gaat ze gelukkig weer in de hoogte en het wordt een erg aansprekend paard gelukkig. Beweging is overigens wel heel erg goed, altijd al geweest! Ik vind Scandic ook niet veel toevoegen nu ik een aantal nakomelingen gezien heb!

Roelove schreef:iemand foto's gemaakt van de Stedinger?Lijkt op zich goed te doen.In Duitsland ook al de kampioen! Terwijl er eerder best wel wat negatieve berichten waren over Stedinger..
Roelove schreef:iemand foto's gemaakt van de Stedinger?Lijkt op zich goed te doen.In Duitsland ook al de kampioen! Terwijl er eerder best wel wat negatieve berichten waren over Stedinger..
eebaatje schreef:Van harte gefeliciteerd Kajanus!!!
Hopelijk kan vandaag iemand een verslagje doen van de Special d's?
CGJ12 schreef:Roelove schreef:iemand foto's gemaakt van de Stedinger?Lijkt op zich goed te doen.In Duitsland ook al de kampioen! Terwijl er eerder best wel wat negatieve berichten waren over Stedinger..
Er zit nog wel een beetje verschil tussen "op het straatje" en "onder de man"...........

Sammie schreef:Mag ik heel even lachen om het plaatje in de paardenkrant op pagina 3
haan schreef:He Kajanus hoe is het leven op een roze wolk? Bevalt dat ??
Echt super dat ze er allebei door zijn !!
we genieten er ook erg van. Anjatjeuh schreef:jaaaaa!!!!Sammie schreef:Mag ik heel even lachen om het plaatje in de paardenkrant op pagina 3
Scanneeeeeeeeeeen![]()
scheldemonde schreef:heb m wel gelezen, heeeel vluchtig dus zou niet meer weten wat er staat ........ enigste opties is dus scannnnnnneeeeeeen!
bambi76 schreef:De tekst geloven we wel..nu de foto