Kopen zonder kijken in Wales

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LaDonna75

Re: Kopen zonder kijken in Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-25 18:33

Goed zeg. En jeetje al bijna halverwege!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 12:09

Wat gaaf! Volgens mij heb jij een super leuke en brave pony. Hopelijk wordt het veulen ook zo lief en braaf

HandlerOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 17:24

StalMelyn schreef:
Gister is Oife voor de laatste keer gescand op 136 dagen dracht. Hartje klopt en beweegt goed en alles zag er top uit.

[ Afbeelding ]

Inmiddels is Oife ook al verhuisd naar een groter stalletje voor als het veulen er volgend jaar bij loopt. Volgens mij staat ze er beter want de stal is een stuk minder vies en verlopen. Ze staat tegenover de wasplaats dus mensen kunnen lekker aaien en wordt veulen extra mak.

Oife doet momenteel niet veel en wordt af en toe gelongeerd. Het zadel ligt echt niet en ga daar nu geen geld in steken. En daarnaast even druk met de andere twee rijpaarden. Halverwege november komt de rust terug als het goed is.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat een prachtige dame <3 ben heel erg benieuwd naar het veulen dus hierbij een stipje :D

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-25 08:37

Vandaag zit Oife officieel op de helft, 170 dagen
Afbeelding

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 08:44

Ze is knap <3

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 09:04

Het blijft echt leuk om je updates te lezen. Hopelijk blijft de tweede helft ook voorspoedig gaan. Ze is echt prachtig dus hier ook erg benieuwd hoe haar veulen gaat worden.

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-25 09:29

Ik ben ook echt zo benieuwd naar het veulen. Bij de vorige gefokte veulens richtte ik meer op sport (zijn ook welsh NWR en part bred). Dit veulen is echt gericht op exterieur en hoop zo dat er uit komt wat ik voor ogen heb. Een merrie mag blijven, een hengst zal moeten vertrekken al denk ik dat ik dat moeilijk ga vinden als er uit komt wat ik wens te fokken. Maar ik heb nog een hengst op dit moment en die wil ik nog niet wegdoen plus dat hij Oife zou kunnen dekken in de toekomst.

Eerst maar zien of alles goed mag gaan maar we kunnen langzaam gaan aftellen <3