Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Is een beetje een naïeve bokker
Je weet niet naar wie die gegevens allemaal toegaan
Mijn advies, nooit je log in aan iemand anders geven en al helemaal niet aan iemand die je niet kent
moniek21 schreef:[***] schreef:Is een beetje een naïeve bokker
Mijn advies, nooit je log in aan iemand anders geven en al helemaal niet aan iemand die je niet kent
Die Naïeve bokker ben ik, en het is m'n eigen beslissing geweest en stond en sta er voor
100% achter. Je moet niet altijd van het negatieve uitgaan ....dat vind ik, zij was blij kon lekker
kijken naar de springers .....
moniek21 schreef:[***] schreef:Is een beetje een naïeve bokker
Die Naïeve bokker ben ik, en het is m'n eigen beslissing geweest en stond en sta er voor
100% achter. Je moet niet altijd van het negatieve uitgaan ....dat vind ik, zij was blij kon lekker
kijken naar de springers .....
Peterina schreef:Weet iemand of 68 door is?
Ben opzoek naar een foto maar kan niets vinden. Meestal kan ik alles vindenmaar van deze niets!
Peterina schreef:Ja ik ken het KWPN onder tussen!
Ik kan gewoon niet tegen misleidende reclame om een hengst interessante te maken.
Peterina schreef:Peterina schreef:Weet iemand of 68 door is?
Ben opzoek naar een foto maar kan niets vinden. Meestal kan ik alles vindenmaar van deze niets!
Deze is door heb ik begrepen!
Maar waar in hemels naam halen ze de kleur beschrijving vandaan!!???
Zilverappelbruin!!![]()
Dat zou kunnen ... maar dan m.i. is de papa de papa niet!
KellyDV schreef:Cayenne schreef:Er stonden in totaal vier zilverappels aangemeld, maar in werkelijkheid zat er geen een zilverappel tussen..
Snap niet dat ze dat niet voor de tijd laten testen.. Zou me dood schamen als eigenaar
NatasjavE schreef:Wordt altijd gecorrigeerd bij stamboekopname. Hoeft dus niet. Op 3 jarige leeftijd zie je echt wel welke kleur het dier heeft.
Coloured schreef:NatasjavE schreef:Wordt altijd gecorrigeerd bij stamboekopname. Hoeft dus niet. Op 3 jarige leeftijd zie je echt wel welke kleur het dier heeft.
Dan nog zit het KWPN er regelmatig naast. Eén van onze eigen merries, op de keuring geweest en ster geworden, is een silverzwarte en die staat in de database van het KWPN als zilverappelvosSilver toont niet eens op vos. En zo ken ik nog wel meer voorbeelden.