ik zou eerst niet, heb me toch laten overhalen en maar goed ook want ze het het voorlopig keur predicaat binnen
geen NMK maar dat had ik ook niet verwacht
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nevaya schreef:Oke dus ze is een kwpner maar met voor de helft het type gelder erin? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Klopt Natasja, het gaat om mijn merriemeer paarden heb ik niet hihi.
mooi gezicht, alleen heb wel liever dat ze met het wachten in de voorring de voetjes op de vloer houden

En misschien laat ik haar dit najaar toch wel een keer IBOP lopen, nu niets meer te verliezen
Marijkeeee schreef:Erg blij mee!! Had het van Cella wel verwacht dat ze Elite zou worden, maar op kop niet. Eigenaar dolgelukkig!! nu op naar het sportpredicaat. De eerste wp in het Z hebben we al, afgelopen weekend haar maar Z gestart.
Ook erg blij met de bevordering van mijn eigen hoor. Liet haar goed zien, heel ander paard omdat ze uit het niets het op de heupen kreegmooi gezicht, alleen heb wel liever dat ze met het wachten in de voorring de voetjes op de vloer houden
![]()
Heb jou ook nog even geizen Pletje, vergeten HOI te zeggen.
Ik ben er volgend jaar weer als ringmeester geloof ik
gomir schreef:Super Marijke! En Yvet ook gefeliciteerd!
Ook hier goede resultaten! Bella is ook voorlopig keur verklaard. Nu via de sport naar het elite-predikaatEn misschien laat ik haar dit najaar toch wel een keer IBOP lopen, nu niets meer te verliezen
. Nu hopen dat we eind volgend jaar het sportpredikaat kunnen behalen en dan door voor stamboekopname
.
En Kelly de Vries van DV Fotografie was er ook.
Dan maar over 3 jaar naar de CK 
Zijn er mensen aanwezig geweest afgelopen weekend die foto's hebben gemaakt? Ben erg benieuwd