Lovely schreef:En waarom bij Hohenstein dan wel?
idd 1 beeldje later bij Hohenstein heb je ook kromming in het voorbeen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovely schreef:Ceasar, dat is wel weer een aardige verklaring waar ik er al diverse van heb gehoord. Feit blijft dat dit dier met het voorbeen aan de grond blijft plakken. Of was dat soms niet het verwijt naar o.a. Hohenstein???
Daggutwel.
Lovely schreef:En waarom bij Hohenstein dan wel?
ceasario"]
[quote="Lovely schreef:Ik zie allerlei paarden heen en weer draven over mijn scherm, ik ging er zowat van hallucineren.
CGJ12"]
[quote="ceasario"][quote="Lovely schreef:Ik zie allerlei paarden heen en weer draven over mijn scherm, ik ging er zowat van hallucineren.
Pipo schreef:Gelijk krijgen, dat is wat ze willen. Ze willen niet discusseren hoe of wat, maar gewoon als een klein kind stampend op de grond staan krijsen dat ze gelijk hebben.
Ze snappen geloof ik niet geheel, dat het niet gaat om welles-nietes maar juist om de discussie te starten of we wel goed bezig zijn als fokkers. Om terug te kijken wat nu werkelijk dressuur is............of er nog wel voldaan word aan de werkelijke FEI eisen.
En of we wel op de goede weg zijn met de fokkerij.
En een interessant onderwerp daarvan is beweging. BEetje meer verdiepen in geschiedenis en verdiepen in slijtage en belasting.
Het volgende been is overigens het rechterachterbeen wat neerkomt, in een fractie van een seconde, nog minder waarschijnlijk komt het voorbeen op de grond. Daarmee gaat het paard op het achterbeen.
ceasario"]
[quote="Lovely schreef:Ik zie allerlei paarden heen en weer draven over mijn scherm, ik ging er zowat van hallucineren.
CGJ12 schreef:
Jij hebt geen recht van spreken zolang je een DRAF-foto niet van een GALOP-foto kunt onderscheiden.
Lovely schreef:Maar ik wou dat men eens ophield om hun eigen beperkte visie te ondersteunen met zorgvuldig gekozen foto's die net precies dat weergeven wat een ondersteuning is van een theorie. Want een theorie verzinnen OP BASIS VAN het bewijs wat ik lichtelijk traineer, dat kan IK ook.
Pipo"]
[quote="Lovely schreef:Maar ik wou dat men eens ophield om hun eigen beperkte visie te ondersteunen met zorgvuldig gekozen foto's die net precies dat weergeven wat een ondersteuning is van een theorie. Want een theorie verzinnen OP BASIS VAN het bewijs wat ik lichtelijk traineer, dat kan IK ook.
CGJ12"]
[quote="Excuseme schreef:
Dat zal me toch een grote rotzorg zijn als een paard in staat is een zoon als Goldfever te verwekken.
Citaat:Om even nog mijn opmerking over het noemen van de bochel in het voorbeen van de voornoemde hengst toe te lichten, men is er altijd als de kippen bij om de fouten, tekortkomingen of beperkingen van een paard te benoemen. Misschien is het goed om dan ook even de plussen(die er bij deze hengst talloze zijn) te noemen.
Excuseme schreef:Om even nog mijn opmerking over het noemen van de bochel in het voorbeen van de voornoemde hengst toe te lichten, men is er altijd als de kippen bij om de fouten, tekortkomingen of beperkingen van een paard te benoemen. Misschien is het goed om dan ook even de plussen(die er bij deze hengst talloze zijn) te noemen.