Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
weule schreef:ik zou veel kleine knotjes maken, zeker stuk of 15/20, lijkt de hals mooier. Het gebruik van een ketting zorgt voor veel spanning, vind kettingen echt verschrikkelijk. Neem gewoon een touw, of teugels met klipjes eraan, die kun je in de baan snel losklikken.
magootie schreef:Ik ben vandaag met die van mij naar Roosendaal geweest, helaas liet ze zich niet goed zien. Ze was wel erg braaf wat al een hele geruststelling was! Maar ze was erg mat en galopeerde alleen maar!! Ze liet maar 50% zien van hoe ze normaal loopt!! Het liep ook een dik uur uit waardoor ze ook al alle energie kwijt was en niet meer wilde, jammer maar niks meer aan te doen! Ik heb er gelukkig een fijn rijpaard aan en daar heb ik haar voor!
Nog een baalmoment toen ik net thuis kwam en mijn spullen op aan het ruimen was, ben mijn stamboek papier kwijt!Nergens te vinden, gelijk de manege gebeld en die hadden hem ook niet gevonden, ik weet niet wat ik nu moet doen!
zerena schreef:@ Suzanne is het misschien een id om haar regelmatig mee te nemen naar ander terrein voordat je ibob gaat doen? (dit ben je vast ook wel van plan maar denk zeg het nog even)
Hoe gaat het eigenlijk op zo'n keuring?
Moeten ze los in een kooi, of moet je er zelf mee rennen?