Tat_jana schreef:aaaah als je hem niet bsluit te houden.. hahawat een knap koppie zeg
was eigelijk ook een beetje twijfel achtig wel of niet houden
maar hij is gewoon al niet meer weg te denken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
natasha1996 schreef:ik zou heb houden als ik jou was
ballen er af kan je hem zelf beleren
en heb je een super knap paard
en die bij jou groot is geworden
natasha1996 schreef:je kan beginnen met vrijspringen dat is ook erg leuk zet je een sprongetej neer moeder en veulen los en ongeerzweep gaat moeder over sprong en meestal de veulen ook dat is echt heel leuk en erg schattig want die veules springen best hoog haha doet onze kleine veulen ook
natasha1996 schreef:je kan beginnen met vrijspringen dat is ook erg leuk zet je een sprongetej neer moeder en veulen los en ongeerzweep gaat moeder over sprong en meestal de veulen ook dat is echt heel leuk en erg schattig want die veules springen best hoog haha doet onze kleine veulen ook
xxMaxx schreef:Nou ik zou 1 jaar nog jong vinden als je er mee gaat vrijspringen. Paarden zijn pas rond hun 5e uitgegroeid. Ik zou het dus nog steeds niet doen, ook als ze mag kiezen. Daar heeft die kleine geen weet van dat het slecht is. Die gaat gewoon mams achterna