Succes met de scan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
odessa96 schreef:ik heb mijn tijden ook doorgekregen.
moet om 2 uur vrijdag de 24e in oirschot.
wij gaan er niet te vroeg heen.
Ze is het beste als ze fris is en als we daar al kei vroeg zijn is het beste er al af, snap daarom ook niet dat mensen er altijd al zo vroeg zijn.
Talishe schreef:Ben bang dat die van mij te relaxt is. Die is al veel op wedstrijd geweest en dus al veel gewend. Ik hou haar dus ook zo lang mogelijk in de wagen.
Gaat er nog iemand zelf voorbrengen? Je hoeft toch alleen een stukje recht uit te stappen en draven. Ik zit eraan te denken om het zelf te doen. Heb er wel ervaring mee, maar dat was bij een oefenkeuring.
Suzanne F. schreef:Andere merrie liet nog niet 10% zien van wat ze kon, was heel zonde. Zo'n geweldig dier en ze liet niks zien....
sarabande schreef:Ja dat gebeurde mij dus ook, en dan die idioten met die zwepen in die kooi, wilde ze net aanzetten tot draf stak zon mens de zweep op vlak voor haar hoofd en telkens weer, beessie was volledig uit balans. Zo zonde en je doet er niets aan
sarabande schreef:Zelfs Cor Loeffen kreeg het, bij een ander paard, niet voor elkaar om een van die mannen de zweep neer te laten leggen toen hij een paard wilde pakken. Hij was niet te scheiden van zijn zweep, Cor maakt er maar een grapje van
Maar ik vind toch dat ze het mee moeten nemen, het kost ons, die er zoveel moeite en geld in gestopt hebben, de punten.