wonderboy schreef:Zou kunnen dat ze de uptown het voordeel van de twijfel geven. Voor merries met veel bloed zou het goed kunnen passen.
hij deed niks fout... veel houding, mooi paard... ben d'r wel tevreden over.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. (Niet dat ik het niveau van hoog niveau vind....als ik de filmpjes bekijk.
)sarabande schreef:janderegelaa schreef:Gewoon net als bij het NRPS de eigen ruiter erop, dan kan de eigenaar ook niet klagen als een testruiter het paard vernaggelt.
Geen goed idee dan krijg je geen onafhankelijk beeld
Dezelfde ruiters, maar als het kan wel van enig niveau. Er is al een paar jaar discussie over deze gastruiter, dus de vraag is waarom is hij er nog steeds????
wonderboy schreef:1 Bordeaux
2 Johnson
3 Florencio (zou er zelf niet mee dekken, vind hem teveel op de voorhand gebouwd maar is qua bloedvoering wel interessant)
Uptown is naar mijn idee te klassiek en de Brentano is qua karakter en bloedvoering niet interessant genoeg ondanks dat hij een neefje is van Parzival.
Mijn mening hoor
Sjuimpje schreef:Ik vind het gros wat ik tot nu toe gezien heb tegenvallen en heb gehoord dat diverse africhtingsstallen niet meer op Johnsons zitten te wachten.