vur schreef:Tickels: O, ik wil graag weten wat de nafok van Oscar en Uphill doet. Laat jij dat mij weten?
Ik ben vrijdagAVOND van de partij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ioontje schreef:Consequent waren ze wel.........de hele clinic blijven volhouden dat KWPN, terwijl ze inderdaad ZELF vonden dat KWPN niet lekker klonk internationaal en daarom Royal Dutch Sporthorses in het leven is geroepen..............vaag hoor (en KWPN, vertaalt in het Engels klinkt ook nog eens vreselijk)
Cayenne schreef:ioontje schreef:Consequent waren ze wel.........de hele clinic blijven volhouden dat KWPN, terwijl ze inderdaad ZELF vonden dat KWPN niet lekker klonk internationaal en daarom Royal Dutch Sporthorses in het leven is geroepen..............vaag hoor (en KWPN, vertaalt in het Engels klinkt ook nog eens vreselijk)
Kee Double OE Pee Enn
Cayenne schreef:ioontje schreef:Consequent waren ze wel.........de hele clinic blijven volhouden dat KWPN, terwijl ze inderdaad ZELF vonden dat KWPN niet lekker klonk internationaal en daarom Royal Dutch Sporthorses in het leven is geroepen..............vaag hoor (en KWPN, vertaalt in het Engels klinkt ook nog eens vreselijk)
Kee Double OE Pee Enn
Sjoert schreef:anneliesdj schreef:Waarom is dit in het Engels?? We wonen toch in NL??
Ze hebben nu toch iemand in dienst bij het KWPN die omtrent het merk "KWPN" aan marketing moet gaan doen.
Hengstenhouders etc mochten meerdere buitenlandse relaties uitnodigen.
Sjoert schreef:anneliesdj schreef:Ja dus? Als die op onze hk willen zijn kunnen ze toch nl's leren?
Zie mijn eerdere reactie's.
Kom nou.. de realiteit is overal ter wereld anders.
Wij moeten Engels leren