Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

suffie schreef:Voor de Benelux heb je geen gezondheidsverklaring van de NVWA nodig.
) dat ik mijn zoekertje verwijderd heb. Als we zo niet de juiste merrie tegenkomen plaats ik begin volgend jaar ergens wel weer een zoekertje _Roxanne schreef:Even een ego-post tussendoor. Een tijdje geleden heb ik hier geplaatst dat we na ons pechjaar toch weer op zoek gingen naar een merrie.
3 weken geleden hebben we haar gevonden. Afgesproken dat ze in september nogmaals gecheckt zou worden op dracht en ik krijg nét de dracht- en gezondheidsverklaring door. Morgen wordt ze gebracht en het voelt nu al heel fijn om dadelijk weer een merrie rond te hebben lopen![]()
Het is een hele lieve 6-jarige elite merrie, dragend van Ilegro uit een wel heel sportief stammetje![]()
Foto volgt als ze bij ons staat!
Een tweede merrie zou ook plek voor zijn, maar ik werd gek van de hoeveelheid paarden die me aangeboden werden die totaal niet aan het zoekplaatje voldeden (lees: ook ruinen) dat ik mijn zoekertje verwijderd heb. Als we zo niet de juiste merrie tegenkomen plaats ik begin volgend jaar ergens wel weer een zoekertje