misterA schreef:Bij NRPS twee hengsten van Leunus met topscores ingeschreven. Allebei een vergelijkbare bloedvoering. Toto jr. x Rubiquil.
Zou zomaar interessant kunnen zijn.
Twee volle broers?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
fokfanaat schreef:misterA schreef:Bij NRPS twee hengsten van Leunus met topscores ingeschreven. Allebei een vergelijkbare bloedvoering. Toto jr. x Rubiquil.
Zou zomaar interessant kunnen zijn.
Twee volle broers?
carola schreef:Zo'n foto is toch niet te beoordelen?
Hadden jullie trouwens gezien dat George, van Britt Dekker, bij V. Uytert aangeboden word als dekhengst? Ik vind het een waanzinnige beweger, en zeker een goed paard, maar ik zou het persoonlijk niet aandurven bij mijn dressuurmerries. Wat vinden jullie van hem? Zouden jullie het aandurven om hem te gebruiken?
carola schreef:Zo'n foto is toch niet te beoordelen?
Hadden jullie trouwens gezien dat George, van Britt Dekker, bij V. Uytert aangeboden word als dekhengst? Ik vind het een waanzinnige beweger, en zeker een goed paard, maar ik zou het persoonlijk niet aandurven bij mijn dressuurmerries. Wat vinden jullie van hem? Zouden jullie het aandurven om hem te gebruiken?
[***] schreef:Je kan al 1 ding zeggen en dat is dat George echt super braaf is met die Britt erop![]()
Verzamelen kan ie
Goede rijdbaarheid
En nieuw bloed in Kwpn fokkerij
Ik kijk al wel langer naar de Spaanse paarden
Zou het best wel eens willen proberen maar je weet weinig over gezondheid en sport in die lijnen
En de klinische keuring van George was toen in dat programma en dan zie je hem op het straatje en dan tja