Pastis, dat vertrouwen nu al voelen, voelt echt heerlijk!
Ik merk dat ik nu ook totaal niet meer bezig ben met alles om mij heen, maar gewoon weer bezig ben met rijden, heerlijk 
Wat een mooi Framboosje heb je daar en veulens onderweg, ontzettend leuk!!

Zinzi, wie weet had ik hem nooit Rambo moeten noemen
Maar ik vond Kyento gewoon niet passend en mooi bij mij. Ik denk dat hij bij jullie zoveel beter gaat passen!Gisteren weer gereden met Karma, en toen schrok ze opeens
Nou ik kan je vertellen, ik was er totaal niet op ingesteld dus schrok mij dood whaha. Daarna had ik even een paar rondjes nodig om mij te herpkakken (terwijl Karma 3 seconden later zich alweer herpakt had). En toen weer fijn kunnen rijden. Op het laatst ging ze weer heel fijn ontspannen en kon ik zelfs uitschuiven met een ontspannen neusje

Toen ik hem zag op Marktplaats kwam bij mij gelijk de naam Nero op. Later bleek dat ik eerst had moeten kijken wat de naam betekende voor ik die naam aan een paard geef, maar dat terzijde
(Nero is gebaseerd op de Romeinse keizer die een groot deel van zijn rijk platbrandde en is een egoïstisch, ongedisciplineerd en destructief persoon)

) maar soms is het ook gewoon een echte Harry. Afgezien van de bijnamen Ezel en Clown maar daar roep ik hem niet mee op het land