Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje_M

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:19

Haar knapheid compenseert veel haha! Nee grapje, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt haar ooit weg te doen hoor <3

Zo'n netje voor pollen maar dan in het rood Elisa, dan bedek je haar hele neus :+

Tarzan rijtechnische uitdagingen zijn vaak wel leuk en sowieso beter te managen dan angst/weinig vertrouwen!

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:40

Wij hebben afgelopen weekend zo een rode neus gemaakt

Afbeelding

Afbeelding

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:31

Elisa, ze is wat hectischer, stuk meer temperament uiteraard. Ze gaat nogal snel en heeft meer beweging. Daarnaast even alle knopjes zoeken en is ze gewoon wat lastiger te rijden dan Rambo. Rambo was vrij stabiel en wist ik alle knoppen van. Maargoed dat wist ik ook toen ik haar kocht natuurlijk. Zit een stuk meer pit in en daar moet ik weer even aan wennen. Ze is gewoon niet zo ‘simpel’ te rijden als Rambo, maar komt goed :D

Wat ontzettend leuk tatyana! Hadden jullie wedstrijd? Of voor de lol?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:37

Ziet er geweldig uit zo Tatyana!

Wat fijn Tarzan dat het al zo snel zo goed klikt en dat ze ook al zo super snel is gewend, best bijzonder, genieten zeg!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:41

Heerlijk Tarzan dat je weer geniet van het rijden .
Soms moeten dingen zo lopen als ze lopen .
Ik had in April Tiney ook al gekocht en gehaald , de dag nadat ik Cammi definief te koop heb gezet .
En Cammi doet het super op haar nieuwe plek.
En ik ben dolblij met Tiney.

Net zoals t nu met Rambo ging , kwam op moment dat wij niet echt een zoektocht starten, maar wel alles is wat wij wilde gaan zoeken .

We kijken uit naar zijn komst .

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:17

Heerlijke foto's Tatyana <3

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:25

Ik blijf er van overtuigd dat dingen zo moeten lopen als ze lopen... En fijn dat je nu al zo van haar geniet!

Wij hadden ringsteek wedstrijd op de manege, dus 4 maanden voorbereiding (bedenken van de outfit, spullen bestellen en dingen maken), voor 2 minutes of fame :D
Maar altijd superleuk en zo gaaf om te zien wat er elk jaar weer bedacht wordt. Dan ben ik zo blij ook met Sun, die is echt niet altijd makkelijk met rijden, maar dit soort dingen is dan weer fantastisch... (al heb ik het tweede rondje mee gerent, aangezien ze toen iets te enthousiast was)...

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:39

Daar ben ik ook overtuigd van! En dat zinzi nu net dat zoekt wat ik wegdoe had ook gewoon zo moeten zijn. Als ik Karma niet tegengekomen was, had ik Rambo nooit weggedaan. Dus het heeft zo moeten zijn! Karma voelt voor mij een beetje als thuiskomen <3

Tatyana, geweldig! En wat zijn ze dan braaf he :D

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:28

Haha Maartje, best een goed idee! :D

Tatyana wat een geweldige foto's! Dat rode staat bij een schimmel toch echt een stuk beter haha.

Ahja ik snap het al Tarzan, Rambo zal inderdaad ook wel vlakker zijn qua beweging en voor de rest duurt het toch een tijdje voor je echt een combinatie bent samen. Ga je ook lessen met haar?

Wanneer komt Rambo Zinzi?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:31

Rambo wordt vandaag bloed geprikt.
Test die noodzakelijk is voor België of een NVWA keuring ( die overigens niks voorsteld , maar super duur is en een moeilijke website om dat aan te vragen )
En Tarzan gaat sedatie regelen voor het vervoer omdat ie trailer geen feestje vindt en dan is t afhankelijk wanneer haar partner de combinatie kan rijden naar ons .
Ik vindt het fijn als ze hem brengen aangezien ze dan ook ziet waar die komt te staan .
Hopelijk einde deze week.

Edit : op zijn paspoort heet hij Kyento en mogelijk dat wij die naam gebruiken gaan voor hem .
"It is al in a name" zeggen ze en denken dat we Rambo minder passend vinden bij ons.
Maar als ik dan in de toekomst Kyento noem is het dus Rambo ;)

Pastis

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:27

Ik kom ook even van onder m’n steen vandaan.

@tarzan: hele mooie combinatie zijn jullie. En wat is dat vertrouwen fijn hè. Ben benieuwd wat de toekomst jullie brengt!
@zinzi: heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe aanwinst. Fijn dat hij toch nog te volgen zal zijn. En Que Sera, Sera. Ik geloof dat dit zo moest zijn.
@elisa: Havana al helemaal in de kerstsfeer.
@dgm: duimen dat ze snel een oorzaak vinden en je paard gaan kunnen helpen. Heel vervelend zo.

Ik ben zaterdag naar de wolfshoeve geweest voor de we wedstrijd. Famosa donderdag nog helemaal geschoren, en wat was ze braaf. Heb haar zonder sedatie helemaal geschoren, oortjes en al. Kreeg complimenten van de jury dat ze zo netjes geschoren was. Ik was 3e, heel erg blij mee. Dressuur nog best veel rommeltjes, maar trail doet ze zo graag. Oortjes vooruit en gaan met die banaan. Ze was echt heel fijn en relaxt te rijden. Ben er weer helemaal verliefd op!

Viva, onze jongste telg was per abuis in de weide van famoos en co terecht gekomen. Haar moeder zat er weinig mee verveeld, maar de andere merrie ging wel helemaal over de rooie dat Viva weg was. En dit terwijl ze haar anders niet kan uitstaan. :') Gelukkig kwam Viva snel mee, maar ze vond het wel reuze gezellig zo samen met die andere merries :j

Pastis

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:30

Hier is mn knappe framboosje.

Afbeelding

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:45

Wat gaaf pastis! En wat zien jullie er mooi uit op de foto’s!

Zinzi spannend allemaal hoor, mooie vooruitzichten!
Wonen jullie nu in België of hebben jullie alleen de paarden daar staan?