Ik had wel graag een Opoque gezien uit je merrie Redd. Dat was niet gelukt vorig jaar toch? Heb je het niet meer geprobeerd dit jaar?
Redd
Geplaatst: Gisteren, 15:45
@SuzanneF; nee, helaas had ze de Opoque niet behouden. Vond ik ook erg jammer, helamaal omdat hij dat jaar ook het wk won.
@denisesilver: ja, dat wordt dus een hele lastige. Ik heb nu moeders, 7 jarige dochter van Desperado en een tweejarige van For Ferrero. Maar ik heb alles in pension staan, dus dit is al een beetje gekkenwerk. Als er nou een hele mooie merrie uitkomt, moet ik echt 1 of 2 andere gaan verkopen, dus dat worden lastige keuzes Bij hengsten is de keuze wat dat betreft makkelijker, maar hoop stiekem toch wel op een mooi merrieveulen. Moeder is inmiddels ook al 18, dus je wil toch de beste merrie overhouden.
Aah de knappe bonte staat in Uitgelicht! Wat leuk.
loulou
Geplaatst: Vandaag, 19:26
Die van mij? Heb ik gemist helaas
Citaat:
Vandaag de laatste merrie wezen scannen en verwacht volgend jaar uit twee draagmoeders veulens van Cyraniek (moeder Proud james). Een van Sir Donnerhal en een van Mclaren. Erg benieuwd naar!
Gefeliciteerd!
Suzanne F.
Geplaatst: Vandaag, 19:39
loulou schreef:
Die van mij? Heb ik gemist helaas
Citaat:
Vandaag de laatste merrie wezen scannen en verwacht volgend jaar uit twee draagmoeders veulens van Cyraniek (moeder Proud james). Een van Sir Donnerhal en een van Mclaren. Erg benieuwd naar!