Hier hebben ze al een paar dagen vrij ivm mijn verkoudheid, dan begin ik er tegenwoordig maar niet meer aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Tarzan schreef:Wat balen Maartje, hopelijk ben je snel weer beter!
Dankjewel, ik word zo blij van haar!
Echt even wennen weer maar ergens voelt het ook weer heel vertrouwd!
blijft zij op de pensionstal of komt ze uiteindelijk ook naar de wei? Is ze al wat meer gewend?

_Tarzan schreef:Vanmiddag even gelongeerd, we moeten beide nog wat aan elkaar wennen. Ik moet weer even wennen om zoveel paard in mn handen te hebben![]()
Maar ze was braaf, daarna nog even in de binnenbak aan de hand uitgestapt met haar en daar was ze al veel rustiger dan gisteren. Ook met poetsen stond ze al wat rustiger dus komt goed
[ Afbeelding ]
Elisa2 schreef:Ja wedstrijden..phew, ik vind er ook wel wat van qua jurering etc en inderdaad worden de Iberische paarden vaak ondergewaardeerd of beoordeeld als een KWPNer.

heeft hij geen maagzweren of zand oid??

Ik merk echt dat ik weer even moet leren ontspannen! Ik ben nu al gek op Karma en er heel blij mee en kan niet wachten tot ik erop kan!!!!

Dankjewel, ze is écht heel leuk ja! 

DGM schreef:Helaas én gelukkig kwam er niks uit het bloed, nu eerst met probiotica aan de gang.