Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Lorette_ schreef:Vreselijk... Clubgenoot had het ook. Leek niets mis met het veulen, alleen wat te vroeg. De merrie had er bijzonder weinig last van en die is eigenlijk ook al heel snel weer in training gezet. Hoe is jouw merrie eronder?
Bij de buren was eens een veulen overleden. Die kwam voldragen, maar misvormd ter wereld. Heel merkwaardig om te zien. Veulen is meteen overleden en de merrie overleed enkele dagen later. Ik moet er echt niet aan denken...
s0173957 schreef:Bwaa, staat er niet op è, enige dochter dat wij nog hebben is OLD ingeschreven en zal ook nooit KWPN aangemeld worden.
Zal het eens navragen bij KWPN hoe het zit...
misterA schreef:Umeo schreef:Nee ik ben heel blij dat jullie willen meedenken! Zo kom je ooit tot nieuwe inzichten
Niet speciaal voor jou, Umeo.
Wat ik even kwijt wil, ik vind dit een heel prettig topic. Niet uitsluitend succesverhalen. Kijk eens wat ik heb bereikt, wat een toppers en alles gaat altijd goed enz.. Dat soort verhalen. Waar BOKT vaak in uitblinkt. Maar hier reële en vaak goede bijdragen van ervaringsdeskundigen.
Zelf ben ik uiterst voorzichtig in het adviseren van hengsten. Een hengst past lang niet bij iedere merrie. En als je in het fokkerijwereldje een beetje thuis bent dan hoor en zie je nog wel eens wat. Dingen die je niet zondermeer op internet kwakt. Of hoogstens een beetje verhuld, zeg maar.
Laurie schreef:Lijkt me heel dubbel om om die reden afscheid te moeten nemen Hindo, blijft echt een bizarre situatie!
Hindo2 schreef:Voor een aantal HH zoek ik nog wel eens wat merrielijnen uit voor bijv. prestatiepredikaat. Vaak nakomelingen die naar het buitenland vertrokken zijn. Mocht er iemand zijn die wat uitgezocht wil hebben; stuur mij even een pb, dan kan ik kijken of ik wat voor je kan vinden.