Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jollyjoker schreef:Gefeliciteerd!
Bij 75 punten zijn ze geslaagd toch?? En dan zou mijn voorl.keur & PROK merrie dus Elite worden?
zeanine schreef:jollyjoker schreef:Gefeliciteerd!
Bij 75 punten zijn ze geslaagd toch?? En dan zou mijn voorl.keur & PROK merrie dus Elite worden?
ja
mylo schreef:De mijne is geslaagd en is ster!! had 78 punten ( springen !! ) de andere merrie moet vrijdag zal moeilijk worden maar we gaan ons best doen!!
marije1987 schreef:mylo schreef:De mijne is geslaagd en is ster!! had 78 punten ( springen !! ) de andere merrie moet vrijdag zal moeilijk worden maar we gaan ons best doen!!
Gefeliciteerd! Welke merrie had je mee en welke moet nog? Moet die ook springen?
mylo schreef:de drie jarige odermus x saluut heeft het gehaald en die heeft gesprongen. De Lord Sinclair heeft het vandaag helaas niet gehaald ( dressuur! ) die had 69 punten. Jammer....
cher schreef:ik ben niet zo bekend met predikaten enzo, dus heb even wat vraagjes aan jullie;
als je 75 punten haalt en dus geslaagd bent voor de ibop welk predikaat haal je dan?
en kunnen ze ook ster worden bij de ibop, als ze nog niet naar de keuring zijn geweest?
terorita schreef:van harte trudy!!