Jan_VT schreef: Hulsman heb ik er eigenlijk nooit mee zien rijden, maar ik kan mij er wel een beeld bij vormen waarom ze dat nu niet meer doet.
Je gaat er nu dus automatisch vanuit dat zijzelf hem niet meer wilde rijden en wrs omdat hij zo 'belabberd' is. Beetje voorbarig, hoor.
Citaat:
Of het ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar als de veulens eenmaal onder het zadel zijn bewegen ze ook zo als de vader

We zullen het over 3 jaar zien
Al denk ik dat je zwaar ongelijk zult krijgen.
Een ruiterwissel, tja. Het meisje wat hem nu rijdt reed hem vorig jaar tijdens de hengstenshow (zie link die eerder gegeven is). Hij werd héél basic voorgesteld. Een verademing als je bepaalde andere hengsten ziet onder bepaalde ruiters. En dat wordt bejubeld en weet ik het wat, maar van mij hoeft dat dus niet. Misschien is ze nog téveel onder de indruk van het hele gebeuren en andere 'ruiters' en durft ze hem niet echt door te vragen. Of misschien is ie nu aan het puberen.
Ik weet het niet, ik ga a.s. woensdag naar Goes en zal het daar met eigen ogen bekijken.
olafj schreef:Op die site van indoor-zeeland staan ook nog geen starttijden..
Het staat er wel op hoor, maar niet echt op een logische plaats. Het begon eerst op half 12, maar het is nu verzet naar 14:00
Citaat:
Hengstencompetitie dressuur later van start!
Op 10 januari zal de KNHS/KWPN Mitsubishi Hengstencompetitie 2006/2007 dressuur niet starten om 11.30 uur maar om 14.00 uur.