Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:jammer om dat te horen over de San remo's, maar in combi met een ferrozoon lijkt dat achterbeen misschien wel mee te vallen.

echt iedereen geweldig bedankt voor de felicitaties en het meeleven van .. pff was wel stress kijk ik vind hem geweldig maar vindt de jury dat ook..
Kajanus schreef:Twee hengsten ervoor en twee door naar de tweede bezichtiging hoe kan ik nog slapen![]()
Kajanus schreef:Maar ik moet echt nog een compliment uitdelen aan Riekus en Ilonka Veninga voor het zo geweldig klaarmaken van onze hengsten en het mij zo geestelijk ondersteunen in deze spannende dagen.
En op naar Den Boschhhhhhhhhhhhh
Dat worden nog spannende dagen begin februari.
Sammie schreef:jammer om dat te horen over de San remo's, maar in combi met een ferrozoon lijkt dat achterbeen misschien wel mee te vallen.
Aimee schreef:Lijkt me toch niet bepaald verrassend... die hengst heeft zelf een buitengewoon slecht achterbeengebruik en is niet bepaald jovel in de rug.... komt nog eens bij dat zijn stam hiermee erfelijk belast is.
Sannah schreef:
Maar eh...al die hengsten van jou door naar de 2e bezichtiging kosten mij wel een hoop vrije dagen
OO7 schreef:Een korte reactie op de vraag hoe de San Remo's het hebben gedaan:
wat opvalt is dat de hengsten allemaal een heel mooi front hebben, een aandachtspunt blijft het gebruik van het achterbeen. Mijn mening is dat het aanparingsadvies van de goedgekeurde San Remo's zal luiden 'gebruiken bij een merrie met een sterk/goed achterbeen gebruik'.
Ook veel SR lieten een matige galop zien.
Wat tevens opvallend is de collectie van Scandic. Bij de veulens werd de hengst enorm geroemd. Gezegd kan worden bij 3 jaar, dat de nakomelingen uitstraling missen en geen superplus exterieur hebben. Het gangwerk, met name de draf is superplus. Hengsten lijken goed te gebruiken bij merries die volbloed voeren of anderzijds over veel ras en uitstraling beschikken.
Zidalgo schreef:Gefeliciteerd Kajanus!!!! Feestje?? Vast wel, echt knap beide hengsten naar Den Bosch. Zal ze daar wel zien, want ik ga alle dagen. Woon daar ook ongeveer om de hoek!
.
.