Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sandra26 schreef:Hoi hoi
Heb net op de site van stal hexagon gekeken en
daar staan nu de dekingsvoorwaarden van 2005
op en het is nog steeds Niet drachtig= Geen geld
dus een groot voordeel, als het niet gelukt is.
Tyrza schreef:Onze merrie is gewoon door onze eigen DA geinsemineerd.

dries schreef:Tyrza schreef:Onze merrie is gewoon door onze eigen DA geinsemineerd.
maar via wie heb je het besteld via stal hexagon of via v. bommel?
bij van bommel staat namelijk op de site dat bij gust blijven van de merrie kost het 250 euro.
kun je nog wel via Hexagon bestellen?
Jow schreef:icecream schreef:Jammer dat iemand ze strijkplanken noemt. Bedoel je daar mee lang en stijf? Nou kan je vertellen dat mijn merrie alles behalve dat is. Dus vindt het niet zo netjes om alle Rubiquils over een kam te scheren.
Icecreaaaamals ik t goed heb heet jij naar ruby`s toch ???
(sonetta) Ze is de beste he
gr jow

Tigger schreef:Ik heb Hexagon erover gebeld. Mijn merrie is geinsimineerd bij Zwartjens, maar toch gelden de voorwaarden van Hexagon.
Ik zou gewoon even bellen.
dries schreef:
ik heb van daag iemand aan de telefoon gehad van VAN BOMMEL en hij vertelde mij dat de regel van NIET DRACHTIG= GEEN DEKGELD niet meer gold nu hij bij hun stond. en ook niet als je het via Hexagon zou doen want die hebben 'niets' meer met het dekken te maken daarom hebben ze hem juist verhuurt omdat het teveel tijd kosten. hij vond het ook maar raar dat het nog wel op de site van hexagon stond hij zou ze hierover opbellen. dus binnen kort zal het wel van de site af zijn.
ik weet niet of de regel nog wel voor Radjetzky geld.
, ik had het ook over Radetzky, gezien mijn merrie door hem geinsimineerd is. petraaken schreef:Ik denk dat sommigen van ons misschien de site wat verkeerd hebben geïnterpreteerd. De NIET DRACHTIG = NIET BETALEN zal enkel nog voor Radetzky gelden. Niet meer voor Rubiquil.
Foto's van hem staan in het topic "Rachmaninoff stelt zich voor" in de kraamstal. 

.