Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in het geval van Sandy hebben we direct de dierenarts laten komen omdat wij dat echt niet zelf af konden. In dit geval is de dierenarts er niet bij geweest maar hebben wij wel veel contact met hen gehad. Wij zijn wel ervaren fokkers en de meeste dingen kunnen wij inmiddels zelf zoals spoelen, medicatie toedienen zoals metacam of oxitocine (of je dat verstandig vind is natuurlijk weer een andere discussie
 in het geval van Sandy hebben we direct de dierenarts laten komen omdat wij dat echt niet zelf af konden. In dit geval is de dierenarts er niet bij geweest maar hebben wij wel veel contact met hen gehad. Wij zijn wel ervaren fokkers en de meeste dingen kunnen wij inmiddels zelf zoals spoelen, medicatie toedienen zoals metacam of oxitocine (of je dat verstandig vind is natuurlijk weer een andere discussie  ) mocht zij verhoging krijgen dan komt de dierenarts natuurlijk alsnog maar vooralsnog lijkt het goed te gaan met beide
 ) mocht zij verhoging krijgen dan komt de dierenarts natuurlijk alsnog maar vooralsnog lijkt het goed te gaan met beide  

nog even over nadenken… haha!
 nog even over nadenken… haha!                                                         
 ) snel een sterke jongen!
 ) snel een sterke jongen!                                                         
 hihi
 hihi                                                         

maar in principe is een dracht van 350+ dagen ook bij een mini gewoon mogelijk, wel uitzonderlijk denk ik. Althans ik heb het wel eens om mij heen gehoord maar ik had het ook nog nooit zelf meegemaakt. Eens moest de eerste keer zijn
 maar in principe is een dracht van 350+ dagen ook bij een mini gewoon mogelijk, wel uitzonderlijk denk ik. Althans ik heb het wel eens om mij heen gehoord maar ik had het ook nog nooit zelf meegemaakt. Eens moest de eerste keer zijn  

Wat een stom pech jaar!!
  Wat een stom pech jaar!!