Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lovely"]
[quote="Desiree"][quote="Lovely schreef:Ik keur de aanpak van Pipo af, dat moge duidelijk zijn.
Desiree"]
[quote="caranthir schreef:Dit topic haalt alleen maar oude koeien uit de sloot, zonder dat er wat aan gedaan word. Daarmee is het dus nutteloos.
Desiree"]
[quote="caranthir schreef:Dit topic haalt alleen maar oude koeien uit de sloot, zonder dat er wat aan gedaan word. Daarmee is het dus nutteloos.
Anoukie"]
[quote="Desiree"][quote="caranthir schreef:Dit topic haalt alleen maar oude koeien uit de sloot, zonder dat er wat aan gedaan word. Daarmee is het dus nutteloos.
joostvangestel schreef:
Lovely, ik denk dat je wat zaken mist. Je stelt deze zaken als feiten, terwijl ik heel sterk het gevoel heb dat dit jouw observaties zijn. Hier hebben we het al eerder over gehad. Persoonlijk ben ik het namelijk absoluut niet eens met je observatie.
Alane schreef:wordt er wederom verkeerd gelezen omdat er anitpatie is tegen pipo.
er is niemand afgebrand..en nemand neemt het voor Pipo op...
en dat is nu wat ik bedoel...
even wat veranderd...
Anoukie"]
[quote="Alane schreef:wordt er wederom verkeerd gelezen omdat er anitpatie is tegen pipo.
er is niemand afgebrand..en nemand neemt het voor Pipo op...
en dat is nu wat ik bedoel...
even wat veranderd...
joshua schreef:Jij wil nog meer sensatie?
Ik denk dat dit topic wel heel erg lang kan worden maar dat het verder niks oplost daar er steeds weer teruggespeeld word op de man.Iets wat men zou moeten proberen te voorkomen.Doel van dit topic is de boel weer op een rechte lijn te krijgen en verder heeft dit topic geen NUT.
Vele posters die doen toch hun zegje niet meer daar ze toch direct weer worden aangevallen en zo is het einde zoek.Naar mijn mening heeft dit topic totaal geen functie en streeft zijn doel waarvoor hij was opgericht volledig voorbij.
Alane schreef:Ik denk dat juist door die veronderstelling die jij doet veel verkeerd wordt ingeschat...
elkaar de mening zeggen is niet gelijk aan onderuit halen...
en als je wat op een rechte lijn wilt krijgen zal dat uitgesproken moeten worden, echter je kunt niet iets uitspreken als je op je tenen moet lopen...
Jouw mening is jou mening echter hoeft niet iedereen die met jou te delen....en als jij vind dat dit topic aan zijn eind is...hoeft dat nog niet te betekenen dat er niet meer gepost mag worden of dat er een slotje op moet komen...
Chica schreef:Maar Alane, voordat er iets uitgeproken zal kunnen worden zal toch iedereen er deel aan moeten nemen?
Ik denk dat dat totaal het geval niet is.. en ben het dan met Jos eens dat het elke keer verzand in verleden tijd, op zich niet erg (mits het op een normale manier uitgeproken word) maar dan moet er ook een stap naar voren genomen worden en niet elkaar weer kielhalen.
Daar blijft het nu bij steken terwijl dat de opzet van dit topic niet was.
..