Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
splenius schreef:ik gebruik eigenlijk beiden jonge hengsten of een bewezen hengst.
Vind jonge hengsten 1e jaargang dekken wel interessant om te kijken wat eruit komt.
Natuurlijk weet je bij een bewezen hengst wat je kan verwachten.
Mijn merrie is nu drachtig van Rousseau en hoop op een merrie veulen om daar weer mee verder te fokken.
simpie94 schreef:splenius schreef:ik gebruik eigenlijk beiden jonge hengsten of een bewezen hengst.
Vind jonge hengsten 1e jaargang dekken wel interessant om te kijken wat eruit komt.
Natuurlijk weet je bij een bewezen hengst wat je kan verwachten.
Mijn merrie is nu drachtig van Rousseau en hoop op een merrie veulen om daar weer mee verder te fokken.
Via diepvries drachtig gekregen?
Fijne hengst blijft Rousseau.
Ziolette schreef:Wat maakt het uit wat Elisa2 zelf gefokt heeft, ze hoeft haar mening over paarden/hengsten toch niet te baseren op haar eigen fokproducten. Als je alleen een mening mag hebben over een hengst als je er alleen zelf fokproducten van hebt, zijn we snel klaar in dit topic denk ik
.
Lavitabella schreef:Hier wel alle merries getest op wffs. Vooral omdat het toen bekend was en ik aan het fokken was met Indian Rock. Gelukkig allemaal negatief.
Ik vind jonge hengsten soms ook wel interessant maar alleen als ze me echt zelf aanspreken en niet omdat andere vinden dat hij goed is. Wel wil ik dan een beetje weten hoe mijn merrie fokt. Beide merries dit jaar eerste veulen dus dan ga ik wel safe voor Desperado en toto junior.
fokfanaat schreef:ik heb lang niet alles gezien, maar vond de Totilas x Krack het opvallendste paard, zo zonde dat er ook nog jazz achterzit
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 66/mansion
Vulina schreef:_Lorette_ schreef:Testen jullie voor het paard zelf (meerwaarde?), om te weten of je eventueel een drager kunt gebruiken of uit principe?
Beide. Ik had dit jaar drachtig van Jovian, dus daarom getest. En anderen drachtig van toen nog niet geteste hengsten, dus ook getest.