Ik ben vandaag met floor naar de ck in vrouwenpolder geweest, ze was heel gespannen door alle commotie en dan gaat ze kort lopen. Dus had het niet verwacht maar ze is voorlopig keur verklaard
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als je zeker wil zijn van een voorbrenger zou ik VDL even bellen geloof ik.
dus voor mij is het een 'mixje' haha. Ik ga even uit van wat de fokker mij verteld heeft en die gaat haar ook voorbrengen.
Nevaya schreef:Dat klopt pletje!
Yvet, de fokker heeft gezegd dat ze een gelderse is x een kwpner. Nu heb ik vernomen dat dat niet klopt? En dat gelders ook een kwpn is. Maar goed, haar moeder is een kwpner en haar vader 100% geldersdus voor mij is het een 'mixje' haha. Ik ga even uit van wat de fokker mij verteld heeft en die gaat haar ook voorbrengen.
meer paarden heb ik niet hihi. 
zo noem ik het dan maar. Hoop dat ze Elite wordt. de driejarige weet ik niet of zij het red, ze wel nog wat afgevallen maar gister was ze was duff het vreet wel energie merk ik de weerswisselingen ect. Haal vanavond ook even wat extra krachtvoer voor haar.
judenjul schreef:Vraagje, waaraan moet een ster merrie voldoen om voorlopig keur te worden. Met andere woorden waar let de jury op tijdens de centrale keuring behalve de cijfers van de stamboek opname?