Excuseme schreef:
Dat zal me toch een grote rotzorg zijn als een paard in staat is een zoon als Goldfever te verwekken.
Sterk argument...........
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Missouri"]
[quote="Pipo schreef:Maar echt hoog heeft ze met geen enkel paard ooit gescoord he????
Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:Ik ben kritisch realistisch.
Anoukie schreef:Sorry offtopic, maar ik zie een soortgenoot hier!
Ontopic: ik heb overigens in een ander topic op F&A een foto gezien van een andere hengst die volgens mij ook niet correct loopt in draf volgens Anna haar theorie. Ik kan alleen de foto niet kopieren vanuit hier, misschien iemand anders? Zou daar best wel eens wat meer over willen horen!
Zannekin schreef:Caesario, ik durf te wedden dat Weltmeyer pas sinds heel kort, met name sinds de Hanno HK in de 3e generatie is toegelaten naar jullie mening.
Vandaar de absurditeit. Goeie hengsten behoeven geen fotootjes.
Volgens mij, naar het zien van al die goeie paarden op 1 voorbeen, is het bijna een must zo te lopen
Weltmeyer heeft genoeg bewezen en staat bekend om z'n grote drang naar voren, Grosso Z bewees het ook wel zeker.
CGJ12 schreef:Even op herhaling (op veler PB-verzoek) én omdat het zo'n voortreffelijk leerzame foto is.....
GROSSO Z , de topper van Han Coolen
Ook deze kan dus op 3 benen draven.
Schoolvoorbeeld.
ceasario schreef:]
Wat wil je nu ?
Is er door ons ooit iets anders beweerd.?
Het gaat er om wat nu het volgende been gaat worden?
Pipo schreef:Jammer dat je door het gras niet kan zien dat het ene voorbeen net start om van de grond af te komen.
Missouri"]
[quote="Pipo schreef:Jammer dat je door het gras niet kan zien dat het ene voorbeen net start om van de grond af te komen.