nou volgens mij als ik goed in mijn geheugen graag zijn er in dit topic nog een antal fotos geplaats van hoog dragende merrie maar die ben ik uit het oog verloren en om nu 23 paginas terug te gaan lezen is niet zo mijn hobby
ik hou je in de gaten hoor wil nu wel weer fotos zien
arabs
Geplaatst: 10-05-11 10:33
hey hutch bedoelde je mijn veulen en merrie? ik weet nooit goed of mensen het wel leuk vinden om die foto's te zien daarom post ik er maar af en toe maar ja nu je het vraagt wil ik wel eens stoeffen
hier is ie, Amal (hij heeft wel nog een beetje x-beentjes )
ik had gelezen dat dat wel goed komt als ze genoeg kunnen bewegen, dat dat eruit groeit... en ze staan continue buiten, dus ze kunnen goed lopen. ik ben er wel gerust in...
bedankt ik ben er wel fier op als ik eerlijk ben, hij is alleen nog een beetje bang... maar we doen het rustig aan
laffayette
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-11 11:17
ja en hier komt mijn baby haha... hij is een grote bink van 1.10m al!! en is 15 dagen oud....
hij komt altijd even kijken..
ik kan steigeren.... Oeps mijn billen zijn nog een beetje vuil ja veulen hengstigheid...
kiekaboe!
Ik kan al uit de waterbak drinken!
sorry dat het zo lang heeft geduurd... Maar ja hopenlijk is het het wachten waard
bks dat viel mij ook op ,ik dacht wat zie ik daar nou tussen die geit ..jemig zeg wat een ding ! Wat een mooie veilen laffayette ik vind zijn kleur ook zo mooi en hij is inderdaad erg groot ,ik blijf ernaar kijken wat een plaatje zeg !
laffayette
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-11 12:59
haha idd.. de geiten is pas van zijn lammetjes af haha..
zeer zeker mooie fotos ik zou toch zijn beentjes goed in de gaten houden. eventueel een hoefsmit laten kijken of hij door middel van bekappen het niet kan versnellen want hoe sneller het recht is des te sneller kan hij in zijn goede stand gaan groeien
wat een mooi veulen met lange slanke stelten kun je wel zeggen hahaha.. Prachtig gedaan hoor!!!
hutch84
Geplaatst: 15-05-11 22:46
laffayette
bedanktvoor het vragen mij manneke begint al weer lekker bij te komen toevallig vandaag zijn bekkie bekekken en mogen bevoelen maar voelt goed je voelt nog wel het hecht randje maar dat zal met tijd nog wel weg trekken.
ik kijk weer uit naar je fotos
laffayette
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 08:05
oke dan hier wat foto's van Niro en mij
mijn dikke vriend
huh wat is er baas
oh een kusje
nog eens wat van mijn steiger kunsten laten zien...
@ hutch : hopenlijk zal het geen gevoelige plaats blijven in zijn mond en dat je hem in de toekomst normal kunt berijden... geef hem nog maar eens een dikke knuffel..