Hindo2 schreef:Hallo allemaal...
nou helaas.. wij ook geen sterpredikaat, wel opgenomen in het stamboek. Ben wel super tevreden en kon me ook goed vinden in het commentaar van de jury.
Bij het los in de bak ging het bij mij in het begin ook even mis.. ik klipte haar los.. ze begon als een idioot te racen en viel toen in de bocht.. pfff ff schrikken. De jury gaf haar wel fijn de tijd om even op het gemak te komen en toen liet ze zich in draf ook goed zien, galop bleef een beetje hectisch en hard waardoor er ook wat weinig gedragenheid en balans te zien was wat ze normaalgesproken wel heeft. Toch wel goede cijfer voor bewegen: stap 70 draf 75 galop 65 houding 65 gemiddels 75
dit had dus genoeg voor ster geweest helaas kreeg ze voor exterieur te weinig: 65. Ik wist dat het op dit punt erom zou hangen (merrie is klein en vrij bloederig..) dus was niet echt een verrassing, meer een bevestiging van wat ik al wist.
Kwam er helaas bij Rotterdam achter dat ik mn camera vergeten was.. dus ff geduld tot de foto's van equifoto online staan..
he, balen joh... Nou ja, als je je er in kunt vinden.
Ik wacht ook op de foto's van Equifoto vanavond

),