Mag ook wel voor dat geld

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
misterA schreef:[***] schreef:Is zijn vruchtbaarheid verbetert door de loop van de jaren of nog steeds slechte bevruchter
Dat is op zich niet verbeterd. Wel het dekmanagement. In die zin dat wordt geadviseerd om de merrie op het station te insemineren, dus er echt bovenop zitten. Vorig jaar was hij niet vers beschikbaar maar daarvoor en ook in Denemarken waren de resultaten niet slecht.
misterA schreef:[***] schreef:Is zijn vruchtbaarheid verbetert door de loop van de jaren of nog steeds slechte bevruchter
Dat is op zich niet verbeterd. Wel het dekmanagement. In die zin dat wordt geadviseerd om de merrie op het station te insemineren, dus er echt bovenop zitten. Vorig jaar was hij niet vers beschikbaar maar daarvoor en ook in Denemarken waren de resultaten niet slecht.
Feanyth schreef:Hallo allen,
Mag ik jullie discussies volgen?
Ben al een tijdje aan het puzzelen welke hengst ik ga gebruiken voor mijn merrie. Daardoor kwam ik in deze topic terecht.
Vind mega interessant in ieder geval.
Natuurlijk mag dat.![]()
Laurie, dat klinkt pijnlijk..beterschap!
Thanks.
Ben ook intensief aan het oriënteren voor mijn Andretti x Gribaldi merrie. Had leuk lijstje dacht ik, maar de reactie van de inspecteur op mijn fokadvies aanvraag bevestigde maar 1 hengst van mijn lijstje.
Had zelf Mamorkus, Kjento, For Ferrero en Bloomberg in gedachten.
De inspecteur kwam met Mamorkus, Ladignac, Mowgli, Joop TC, Kyton en Las Vegas.
Gezien eerste keer dekken is van mijn merrie valt voor mij persoonlijk Mamorkus op moment af. Die is namelijk alleen via diepvries nog beschikbaar. Wel erg jammer.
Ladignac en Mowgli spreken me wel aan.
Makkelijk vind ik het niet. Zoveel hengsten om uit te kiezen. Genoeg hengsten die naar mijn idee beschikbaar zijn die de punten die ik wil verbeteren ook kunnen verbeteren.
Wat vinden jullie van de huidige doorgewezen selectie?
Feanyth schreef:Elisa2 schreef:
Natuurlijk mag dat.![]()
Laurie, dat klinkt pijnlijk..beterschap!
Thanks.
Ben ook intensief aan het oriënteren voor mijn Andretti x Gribaldi merrie. Had leuk lijstje dacht ik, maar de reactie van de inspecteur op mijn fokadvies aanvraag bevestigde maar 1 hengst van mijn lijstje.
Had zelf Mamorkus, Kjento, For Ferrero en Bloomberg in gedachten.
De inspecteur kwam met Mamorkus, Ladignac, Mowgli, Joop TC, Kyton en Las Vegas.
Gezien eerste keer dekken is van mijn merrie valt voor mij persoonlijk Mamorkus op moment af. Die is namelijk alleen via diepvries nog beschikbaar. Wel erg jammer.
Ladignac en Mowgli spreken me wel aan.
Makkelijk vind ik het niet. Zoveel hengsten om uit te kiezen. Genoeg hengsten die naar mijn idee beschikbaar zijn die de punten die ik wil verbeteren ook kunnen verbeteren.
Wat vinden jullie van de huidige doorgewezen selectie?