c_alsemgeest schreef:Ik vind Extreme echt een fijne hengst, heb hem ook vaak daar op stal gezien en het is echt een fijn paard. Denk iets gevoeliger op een bepaalde manier dan Just of Johnny. Die nemen het over en geven een stukje extra als de ruiter wat zenuwachtig wordt, hij gaat er iets meer in mee. Maar dat maakt het zeker geen lastig paard.
Zie ze ook graag zo, de kwaliteit laat hij alsnog zien. Onder Simone en Daniel was hij toen mega met overrijden, maar hij laat met Renate ook genoeg zien. Vind het echt een hengst met kwaliteit en ook wel een vaderdier. Dat is een stukje gevoel die ik al vanaf het begin bij hem heb.
En ik denk dat we ook niet moeten vergeten dat Renate echt een hele lelijke val heeft gemaakt een paar jaar terug van een andere hengst waarbij ze ook in haar gezicht getrapt is, die val was echt heel heftig, dus begrijp ook wel dat dat altijd een beetje in je hoofd blijft zitten.
Ja, zo´n heftige val blijft zeker in je hoofd zitten. En als moeder word je toch ook wel heel wat voorzichtiger dan voor je moederschap. Dus ook dat kan zeker meespelen.
Ik zie in Extreme ook echt een vaderdier. Ik denk dat hij veel goeds gaat brengen.
Van Jameson nakomelingen zie je nu inderdaad veel te weinig positiefs terug.