Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:20

Wat leuk Autumn dat hij zo goed gaat! Hij ziet er ook erg knap uit! Begint hij een beetje volwassen te worden? Het stukje over het dressuur rijden herken ik niet zo, maar ik doe eigenlijk ook bijna nooit twee dagen achter elkaar hetzelfde. Wel fijn dat je zo een manier hebt gevonden die beter lijkt te passen bij hem. :j
Echt grappig dat hij zo graag springt!

Vinden jullie het ook zo koud ineens? Brr, ik moet echt wennen..vind er niks aan buiten. :o

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 50 min geleden

Elisa2 schreef:
Wat leuk Autumn dat hij zo goed gaat! Hij ziet er ook erg knap uit! Begint hij een beetje volwassen te worden? Het stukje over het dressuur rijden herken ik niet zo, maar ik doe eigenlijk ook bijna nooit twee dagen achter elkaar hetzelfde. Wel fijn dat je zo een manier hebt gevonden die beter lijkt te passen bij hem. :j
Echt grappig dat hij zo graag springt!

Vinden jullie het ook zo koud ineens? Brr, ik moet echt wennen..vind er niks aan buiten. :o

Begrijp me niet verkeerd, wij rijden ook niet twee keer achter elkaar. Dat werkte dus niet. Nu ik andere dingen tussendoor doe met hem gaat het juist beter.
Misschien wordt hij wel wat volwassener hoor! Zou best kunnen.
Het is inderdaad opeens echt koud, brrr!