Phonix schreef:Interessant om jullie opinie te lezen.
Ik moet even vragen wat er zit aan de andere kant, maar tot zo ver ik kan herinneren was het wel een interessante afstamming.
Ze heb helaas geen predikaten, het was de bedoeling dat ze IBOP zou doen, maar dat is niet van gekomen. Ze beweegt wel boven gemiddeld met een goede gallop en is vrij chic gebouwd. Ik ben niet de juiste om technische informatie over de bouw te geven.
Maar zo te zien is het meer interessant dat ze er zelf me fokt, als dat zou kunnen zoals jullie zegt.
Stille meelezer meld zich
Ik heb het afgelopen jaar een voorl. keurmerrie verkocht met artrose op haar SI. De merrie heeft 80/80 op de keuring gehaald en heeft meerdere veulens gefokt. Kwam opzich uit een predikaatrijke lijn, verder weg wat sport in de lijn. Overigens heeft ze daarmee nooit last gehad van haar SI, dat kwam pas aan het licht dat we haar Z2 klaarmaakten. Ik kreeg haar amper verkocht, biedingen rond de 1500. Uiteindelijk ingeruild op een jaarling, enige manier dat ik er vanaf kwam. Er is veel aanbod in fokmerries die nét niet bijzonder genoeg zijn qua eigen prestaties.