Elisa2 schreef:Ja ik vind wedstrijden altijd zo,n gedoe haha, stress..veel werk etc. Heb ook altijd wel doelen gesteld maar zit inmiddels in een fase waarin het allemaal minder belangrijk is.
Haha, herkenbaar. Heb ik er nu ook nog eens een met een witte staart natuurlijk, of die bij palomino toch wel wit hoort te zijn, dus sta ik daar te tobben met emmertjes warm water die ik uit huis moet halen omdat ik buiten geen warm water uit de slang heb, en ook nog een paard wat 24/7 buiten woont. Met reumatische vingers vlechten met naald en draad maken, die ik er na afloop nog moeilijker uitkrijg dan ze er in gingen. Naast paard en tuig ook nog een hele menwagen waar je ook mee door het bos scheurt spik en span zien te krijgen.... dan denk ik ook echt: WAAAAAROM wilde ik dit?

@Kiwiaa Heeeeeerlijk! Ik heb ook een fantastische rit gemaakt in de winterzon met een blij paard, bijna 17km door het bos met een stuk met allemaal leuke heuveltjes, hij werd er helemaal blij van en wij ook. Vriendin die hem 1x per week onder zadel rijdt was mee als groom. Genieten hoor. Er lagen nog wel flink wat plassen maar dat noemen we dan maar waterbak-training