Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
denisesilver schreef:Jammer dat ze leeg was, EDE.
Ik heb echt helemaal niks met die kleurtjes. Buiten dat me de kleur van een paard geen reet interesseert, durven verkopers ze ook nog eens voor een paar duizend meer te koop te zetten, terwijl de kwaliteit vaak minder is dan een gewone bruine.
Ik vind kleinere maat paarden niet erg hoor. Die kastelen die gefokt worden, kan ik met mijn anderhalve meter niet zoveel mee
Quir schreef:Elisa2 schreef:Dat is natuurlijk ook zo, alleen tja.. gevoelsmatig zou ik toch niet zo snel dan voor kleur en weinig kwaliteit gaan.
Ja ik was er alleen s, middags Sophie. Dankjewel, een beetje hetzelfde beeld dus.. dat niet goed kantelen zie ik idd ook bij de Edmundo,s.
Ik zag dat Quaside gefokt is met EV als moedersvader. Voor de dressuur brengt dat inderdaad vaak geen wenselijke beweging.
Quir, jij wilt dan met DuBois pony,s fokken? Ben je dan niet bang voor de maat? Ben het wel eens qua kwaliteit.
Nee, wordt dan met Duitse pony's en denk dat ik mijn eigen palomino hengst ook een keer probeer. Niet mega spektakel pony, maar wel super correct, heel fijn dier en (vind ik zelf) bloed mooi om te zien. Liep afgelopen weekend bij de 4 jarige 91,5%, hoogste score ooit.![]()
En heb ook nog een hele leuke smokey cream jaarling hengst die wel kandidaat is als hij goedgekeurd wordt.
Qua maat zal je wel wat omlaag gaan, maar heb zelf een merries van 170/175, dus verwacht eigenlijk wel gewoon weer in de 160 te komen en generatie verder met weer paarden hengst zeker.
Maar wil eerst goede paarden merrieveulens er uit, goede moederlijnen en zou t zonde vinden om er geen goede merries uit te hebben om weer verder mee te gaan.
Dus toekomst, maar lijkt me wel een leuk project.
Wat balen dat de merrie niet meer drachtig is E_D_E
Goede foto's en video's doen inderdaad heel erg veel.