Ziolette schreef:lucas03 schreef:ik kan het filmpje niet zien
Het filmpje staat achter zijn afstamming.
jaa maar om een of andere reden draait mijn comp het niet af.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ziolette schreef:lucas03 schreef:ik kan het filmpje niet zien
Het filmpje staat achter zijn afstamming.
Ziolette schreef:Jammer, eens kijken of hij het hier doet, zit nu op mijn werk net was mijn thuispc.
Ziolette schreef:Jammer, eens kijken of hij het hier doet, zit nu op mijn werk net was mijn thuispc.
En nu Aston ? Bij mij doet ie het namelijk wel, ook hier.
zeanine schreef:Pletje123 schreef:Ow.. waar heb je dat gelezen Sannah?
stond in de paardenkrant
Sannah schreef:5 dec start 8.00 uur met 16 springhengsten, aansluitend 5 dressuurhengsten en 2 Geldersen
Vanaf 10.00 uur o.h.z. (o.a. O'Brien en Sting zijn aangemeld)
MissHIS schreef:Er zijn net twee hengsten aangewezen, de goed springende vierjarige Eurocommerce Singapore (Acorado x Cantus, gister 2e in de hengstencompetitie Hengelo) en de driejarige Zaniro (De Niro uit Osina elite v.Amsterdam).
olijf schreef:Even een vraag van een leek, moeten de (half)gelderse paarden ook springen???
MissHIS schreef:Yes er was ook nog een goed springende For Pleasure maar die mocht niet door.
LJB schreef:MissHIS schreef:Yes er was ook nog een goed springende For Pleasure maar die mocht niet door.
Zijn ze er wel allemaal geweest? Verbaast mij eigenlijk dat 'O Brien niet door is.
MissHIS schreef:Er zijn net twee hengsten aangewezen, de goed springende vierjarige Eurocommerce Singapore (Acorado x Cantus, gister 2e in de hengstencompetitie Hengelo) en de driejarige Zaniro (De Niro uit Osina elite v.Amsterdam).
Aimee schreef:MissHIS schreef:Er zijn net twee hengsten aangewezen, de goed springende vierjarige Eurocommerce Singapore (Acorado x Cantus, gister 2e in de hengstencompetitie Hengelo) en de driejarige Zaniro (De Niro uit Osina elite v.Amsterdam).
Geen van de Geldersen? De Rubiquil ook niet?
MissHIS schreef:Haha voordat die Geldersen in de baan komen, ben ik al weg hoor![]()
Die Rubiquil was geen slecht paard, maar kreeg (terecht) een bemerking op het fundament. Dat kon echt niet.
Aimee schreef:
Okee.... dus ik moet nog even in spanning afwachten![]()
Oh okee... jammer! De ruiter heeft volgens mij wel vertrouwen in dat paard
MissHIS schreef:Ja jammer, was de hengst met hoogst vw-waarde dressuur geloof ik. Hij sprak me qua type ook meer aan dan die Rubiquil die laatst was aangewezen (uit zelfde lijntje). Maar ja, met zulke voeten is het geen discussiegeval.