Wij moeten morgen ook naar Tolbert toe

Zit er over na te denken om in januari met mijn Democraat te gaan rijden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimmedor schreef:Ik heb net Didam gehad, 79 punten, hoogste van iedereen en dus dik keur!! Ze liep ook super
Sammie schreef:**************
Vanuit de nieuwsredactie willen we graag een nieuwsbericht maken met de vermelding daarin welke boktmerries de IBOP in november (van 2 nov tot 30 nov) hebben gelopen en wat het resultaat hiervan was. Loopt je merrie in een andere maand de IBOP, dan graag (nog) geen e-mail sturen.
Mocht je het leuk vinden dat jullie merries vermeldt worden in het komende nieuwstopic, dan nodigen we je graag uit om een pbtje naar mij te sturen. Mocht je één of meerdere paarden van een ander hebben gereden, overleg dan eerst met de eigenaar of deze het goed vindt dat zijn/haar merrie wordt vermeldt. Mochten jullie allebei op Bokt zitten, bespreek dan wie het pbtje stuurt. Dit ivm dubbele meldingen.
Graag het pb’tje sturen met de volgende gegevens.
Als onderwerp graag: Ibop November – naam merrie(s)
• Naam en leeftijd van de merrie + evt. afstamming (max. 3 generaties zonder moedernamen, korte melding van de stam mag)
• Haar score en eventueel haar nieuwe predika(a)t(en)
• Vertel in 4 tot 6 zinnen iets over het verloop van de ibop of iets over de merrie. Hierbij kun je aan denken aan: Was de merrie gespannen, was ze ondanks de korte trainingsperiode toch goed bij de les. Had ze de hoogste dagscore/groepsscore. Deed ze mee aan de NMK. Voldeed ze aan de verwachtingen Enz. enz..
• Heb je de merrie zelf gereden of niet.
• Vriendelijk verzoek om (nog) GEEN foto’s mee te sturen.
Van deze gegevens wordt een samenvatting gemaakt. Stuur alleen een pbtje als de merrie al de IBOP heeft gelopen, topic wordt begin december gemaakt dus als ze de IBOP op 30 november loopt kun je 1/2 december ook nog een pbtje sturen.
Sammie schreef:Even ter herhaling, voor degene die het over het hoofd hebben gezien, quote ik mijn vorige post even. Reacties zijn tot nu, gezien dit topic van 22p, erg mager..
Sammie schreef:Als ze niet voorl. keur is verklaard dan zal ze geen keur worden. Je kunt dan wel opnieuw naar de keuring om haar (voorl.)keur te krijgen.
adnil35 schreef:Ik kan je alleen op het laatste antwoord geven: ze heeft geen voorlopig keur te zijn om de IBOP mee te mogen lopen.
marije1987 schreef:adnil35 schreef:Ik kan je alleen op het laatste antwoord geven: ze heeft geen voorlopig keur te zijn om de IBOP mee te mogen lopen.
En dan klopt dit dus niet? Ik heb haar nu wel opgegeven voor 15 jan, daar heb ik nu dus niets te zoeken?
mylo schreef:Sommige merries (bijv. reg a.) lopen eerst een IBOP om daarna (met voldoende punten) naar de keuring te gaan.
Ik heb dus een merrie die nog in reg a staat en die gaat naar de ibop. Kan ze daar dan ster worden?? ( als ze voldoende punten heeft natuurlijk!) of moet ik daarvoor weer naar de keuring?
Ik weet wel dat ze na de ibop nog voor stamboek opname gaat...
hmmmmm het wordt me allemaal nietmeer duidelijk....
![]()