amaze schreef:Hebben jullie de hengsten ook allemaal "in levenden lijve " gezien ?
(zie pagina 17 ofzo...)amaze schreef:Is het nou echt zooo bedroevend![]()
Helaas wel...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amaze schreef:Hebben jullie de hengsten ook allemaal "in levenden lijve " gezien ?
(zie pagina 17 ofzo...)amaze schreef:Is het nou echt zooo bedroevend![]()
amaze schreef:Pfffffffffff ;IK vind de toon behoorlijk negatief
Het lijkt wel of er enkele aankomend inspecteurs aan het woord zijn .............![]()
![]()
Hebben jullie de hengsten ook allemaal "in levenden lijve " gezien ?
Is het nou echt zooo bedroevend![]()
Dit is geen aanval op juliie maar ik wel even laten weten dat ik er wel een beetje van schrik
Gitta1977 schreef:Says IK...
anssjuh schreef:dit paard heb ik keuringsklaar gemaakt en zadelmak gemaakt
.......... anssjuh schreef:Als deze is ggk zal de rest ook wel zijn ggk.
CGJ12 schreef:anssjuh schreef:Als deze is ggk zal de rest ook wel zijn ggk.
Dat spreekt weer boekdelen.......
anssjuh schreef:Alle 4 de dressuur hengsten zijn ggk, en 5 springhengsten. Weet zo niet welke 5
scheldemonde schreef:anssjuh schreef:Alle 4 de dressuur hengsten zijn ggk, en 5 springhengsten. Weet zo niet welke 5
hebben ze er toch nog 1 laten valen! weet iemand misschien wie de eigenaren zijn van de ggk hengsten?
anssjuh schreef:Ik verwacht dat de nr: 2 (567) Ramon x Nimmerdor zeker wordt ggk, de andere drie zitten opzich wel op een lijn,,,zal dus aan de jury liggen welke nog meer worden ggk.
ditchie schreef:anssjuh schreef:Ik verwacht dat de nr: 2 (567) Ramon x Nimmerdor zeker wordt ggk, de andere drie zitten opzich wel op een lijn,,,zal dus aan de jury liggen welke nog meer worden ggk.
Ik vond het echt een schitterende hengst om te zien..
Maar helaas toch niet goed gekeurd..
Poehee schreef:En moeten we nou blij zijn met deze hengsten?? Ik vind het allemaal een beetje dubbel en zal ze niet gebruiken voor mijn merrie.
) en hun verdere afstamming heb ik me ook nog niet in verdiept .(dat komt nog wel ......)
;dus voor de genetische vooruitgang en ook een beetje voor de "zekerheid "