Samsam schreef:Nou en die 40 euro per maand is zo op aan startgeld,
Die verdien je toch zeker wel terug met prijzengeld.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Samsam schreef:Nou en die 40 euro per maand is zo op aan startgeld,
Aimee schreef:Natuurlijk investeer je die bedragen liever in een goed en fijn paard, maar dat maakt 10.000 euro nog niet tot een bedrag dat jan en allemaal zo op hun rekening hebben staan om in één keer te kunnen investeren en dus is dat geen schijtbedrag.
Viennanova schreef:Als ik jullie bedragen neer moest leggen, hing ik mijn rijlaarzen aan de wilgen...350 euro voor stalling, mijn god....
ceasario schreef:
"Plantenkwekers" o.i.d.
Wouter24 schreef:ceasario schreef:
"Plantenkwekers" o.i.d.
Colombiaans bakpoeder
Betaal hier 165 (écht all in, hoef er niks aan te doen, behalve borstelen en rijden later) in de wintermaanden en 60 euro in de zomer, dag en nacht buiten... Dus dat is nog geen 1500 euro per jaar. Hoefsmid 20 euro per 8 weken + veeartskosten en wormenkuurtjes, maar dan kom ik never nooit niet aan die 6000 euro. CGJ12 schreef:suepergirl schreef:nee die kost 25 euro per uur. (en is overigens prix st george amazone)
zwart......... natuurlijk .......
ceasario schreef:Samsam schreef:Nou en die 40 euro per maand is zo op aan startgeld,
Die verdien je toch zeker wel terug met prijzengeld.
Gitta1977 schreef:6000 euro per jaar... dan mag je nogalBetaal hier 165 (écht all in, hoef er niks aan te doen, behalve borstelen en rijden later) in de wintermaanden en 60 euro in de zomer, dag en nacht buiten... Dus dat is nog geen 1500 euro per jaar. Hoefsmid 20 euro per 8 weken + veeartskosten en wormenkuurtjes, maar dan kom ik never nooit niet aan die 6000 euro.
Daar werden overigens wel 3jarige paarden (zelfs E-pony's) voor 16.000 gulden gekocht. Men weet vaak ook niet beter. Zolang de manegeeigenaar maar zijn toneelstukje goed opvoerde was iedereen wel tevreden. En dan vooral de manegeeigenaar zelf
Suzanne F. schreef:Ja en er lopen genoeg gekken rond hoor! Vooral de buitenlanders.
MissHIS schreef:Suzanne F. schreef:Ja en er lopen genoeg gekken rond hoor! Vooral de buitenlanders.
Is je Grib al verkocht?
suepergirl schreef:Zolang de manegeeigenaar maar zijn toneelstukje goed opvoerde was iedereen wel tevreden. En dan vooral de manegeeigenaar zelf

Samsam schreef:Je moet niet vergeten dat je zo al 6000 euro per jaar aan een paard kwijt bent, en dan nog zonder dat hij echt wat mankeert.
suepergirl schreef:En waarom woonde je daar ook alweer????
Dees schreef:
Zo ken ik iemand die verhandelt Friese ruinen met ballen.
chantal1 schreef:Dan liever bij een boer met buitenbak
KarinvdM schreef:
Tja, je kan ook bij een boertje op het hoge land je paard het hele jaar in de wei gooien, dat is nog goedkoper. Jij vergelijkt appels met peren...
Stalling is in het noorden inderdaad goedkoper dan in het westen, maar ook hier moet je betalen je voor een box op een manege met goede faciliteiten.