Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan denk ik aan mezelf, want dat duurt gelukkig nog heel lang.... 
In Uptown zie ik een hele goede tweede! Uzzo liep echt heel fijn, bij de top 5 moet kunnen en Uphill verwacht ik ook ergens in de top 10, ging enorm fijn over de benen met een geweldige galop...

Even veranderen...
Saartje1 schreef:heeft iemand ook een adres voor de route planner of staat het duidelijk aangegeven??
Gitta1977 schreef:Bij de 5-jarigen zal Sir Donnerhall de gedoodverfde winnaar zijn, ik hoop alleen dat ze de volgende keer wat geloofwaardiger punten...In Uptown zie ik een hele goede tweede! Uzzo liep echt heel fijn, bij de top 5 moet kunnen en Uphill verwacht ik ook ergens in de top 10, ging enorm fijn over de benen met een geweldige galop...
?

Gitta1977 schreef:En nu moet ik raden? Ben niet zo heel goed in raadsels...
). Gitta1977 schreef:Ja ok, dat snap ik ook... Maar de draf die Sir Donnerhall vrijdag liet zien was vergelijkbaar met die van Uptown, niet 0.3 van een punt beter. De 9,5 voor de galop is absoluut terecht, hij galoppeert echt heel fijn. Cijfer voor de stap weer wat hoog, even als de 'durchlassigkeit' en het algemene beeld had met een 9.0 volstaan kunnen worden. Dan had je een eerlijker beeld gehad, was hij nog steeds de nr 1 geweest en had het verschil met Uptown geweest wat het echt was en had er vandaag een leuke finale kunnen zijn... Het gat van 0.7 is naar mijn mening te groot.
Nogmaals: gelukkig zit ik niet in de jury...
Antoinette schreef:De foto van Sir Donnerhall hierboven loopt wel een beetje bergopwaarts![]()
).