Wat fijn dat jouw man dat doet. Hij doet alleen als ik echt niet kan maar de veulens heeft hij nog nooit gedaan. Ik lig al de hele week plat met buikgriep maar strompel elke keer zelf erheen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiko schreef:Jaa super leuk! Eigenlijk doe je in het dagelijks leven al wel de nodige dingen met ze. Ik doe met eten ook vaak even omzetten zodat ik dan kan uitmesten. Mest gewoon uit als hij op stal staat nl in de avond. Het halster omdoen vond hij eerst nooit leuk dus dat ook aangeleerd met een brokje/snoepje geven en nu die ik het als hij zijn brok eet. Beetje concessies doen![]()
Merk wel dat ze heel erg aan hun gewoontes vastzitten want als je iets anders doet zijn ze gelijk van slag. Als die andere persoon ze binnenhaalt, vliegt er nog wel eens eentje zijn stal in en dan is Cover niet blij. Dan haalt hij echt wel uit. Die denkt mijn brok. Buiten hooi eten gaat best maar zijn brok is heilig.
Wat goed dat jij ook je ritueel hebt.
Ik nam ze eerst tegelijk mee maar die ander ging elke keer stilstaan en dan dacht die van mij oh leuk ik ga hem klieren dus nu doe ik ze apart en gaat goed.
Jaa wil er iemand ruilen? Zoek een man die wel paarden leuk vindt!![]()
Hij zegt altijd is jouw hobby. Jij hebt ervoor gekozen!
kiko schreef:Merk wel dat ze heel erg aan hun gewoontes vastzitten want als je iets anders doet zijn ze gelijk van slag. Als die andere persoon ze binnenhaalt, vliegt er nog wel eens eentje zijn stal in en dan is Cover niet blij. Dan haalt hij echt wel uit. Die denkt mijn brok. Buiten hooi eten gaat best maar zijn brok is heilig.
Wat goed dat jij ook je ritueel hebt.