MarjanB schreef:Ach welk paard van de nl top gaat wel echt op de achterhand bij het verzamelen?
Raar argument om goed te praten dat deze het niet doet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_San87_ schreef:MarjanB schreef:Ach welk paard van de nl top gaat wel echt op de achterhand bij het verzamelen?
Raar argument om goed te praten dat deze het niet doet.
MarjanB schreef:_San87_ schreef:
Raar argument om goed te praten dat deze het niet doet.
Is het ookbedoel te zeggen dat het voor de sport kennelijk niks uitmaakt..
Ik zou het zelf niet willen maar goed er zijn zat mensen die er niet om malen.
_San87_ schreef:MarjanB schreef:
Is het ookbedoel te zeggen dat het voor de sport kennelijk niks uitmaakt..
Ik zou het zelf niet willen maar goed er zijn zat mensen die er niet om malen.
Ja, dat is natuurlijk wel een dingetje. Mij maakt t ook niet uit dat een paard niet goed genoeg kan gaan zitten voor de pi/pa, dat niveau streef ik toch niet na
.
Ayasha schreef:_San87_ schreef:
Ja, dat is natuurlijk wel een dingetje. Mij maakt t ook niet uit dat een paard niet goed genoeg kan gaan zitten voor de pi/pa, dat niveau streef ik toch niet na
.
En laten we realistisch zijn. Met jou de meerderheid van de ruiters. (Mezelf inclusief.)
janderegelaa schreef:Je zou je zelf kunnen voorstellen dat een paard als deze met een gewone begeleiding, dus niet de topsport begeleiding die deze heeft, heel snel blessures heeft. Met name aan de voorkant en zijn rug. Dat moet je als verervend vaderdier niet willen want de meeste nakomelingen zullen inderdaad bij amateur ruiters terecht komen. Maar nogmaals, als sportpaard met zo’n bouw, petje af dat hij zo ver gekomen is.
BloemBloem schreef:Heb het ook gezien, ik vond zijn afstanden echt doodeng![]()
Hij ging zo traag, en ver voor de sprong, zo hoog af