Knappe Cantona! Ik heb Nijhof eens een mailtje gestuurd om iets meer info te krijgen. Ben benieuwd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pantykous schreef:Idd wat een mooi dier zeg
Was dat wat, die online veiling? Goed bevallen?
Cioccolato schreef:Ik heb er helemaal niks van gezien moet ik heel eerlijk zegggen, vandaar mijn vragenzee. Maar al die veilingen, dat maakt me nieuwsgierig. Hoe liggen de prijzen? Gemiddeld 5000? Met uitschieters naar de 10?
Verder zou ik het niet erg vinden als ze niet zo zeer naar entingen kijken. Dat is toch niet verplicht voor veulens? Maar leuk mee genomen?
Cioccolato schreef:Maar dat kan de nieuwe eigenaar dan toch ook prima regelen? Nouja, voor de veiling kan het ook prima gedaan worden in principe. T is maar zon klein dingetje.
Dankje voor de link!
Cioccolato schreef:Waarop worden ze geselecteerd dat ze mee mogen doen dan?
En wat kost het om je veulen mee te laten doen? En wat is de gemiddelde prijs die ze opleveren? Kan dat wel uit? Beter dan via bijvoorbeeld sporthorses?
Ik zie tegenwoordig steeds meer online veilingen komen dus ben wel benieuwd of dat de nieuwe verkoopmanier gaat worden.. Ik heb zelf nog nooit verkocht of gekocht op zo'n veiling.