Volgend jaar veulen (van Kjento), wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

angelpam

Re: Volgend jaar veulen (van Kjento), wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:06

Manic ik herken heel veel van wat je schrijft in Pim.

Die gaat nu pas een beetje zijn ontspanning vinden en zich wat los laten in zijn lijf tijdens het rijden.

Pim gaat momenteel echt heel erg lekker. Binnenkort weer eens een wedstrijdje plannen. Ik heb geen haast met hem.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:09

Pomski schreef:
Onze Kjento gaat ook heel goed. Hij is heel relaxed, laat zich niet snel gek maken. Wel een beetje liever lui dan moe.
Op de foto mijn instructrice tijdens een onderlinge wedstrijd in Venhuizen.
[ Afbeelding ]

Bekende locatie, daar rij ik dus altijd :Y)

Manic, ja die van mij is super cool in z’n kop. Echt heel fijn, dat had ik persoonlijk ook echt even nodig na de nodige projecten te hebben gehad/getroffen.
Klinkt in ieder geval best als een uitdaging die van jou. Kan me voorstellen dat dat soms moeilijk in goede banen te hebben geleid.

manic

Re: Volgend jaar veulen (van Kjento), wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:15

Nou ja en nee, want fundamenteel is het ook best een koele kikker. Ze loopt blind overal achter me aan en vloeit haar spanning ook best snel af, maar in het moment ga ik zelf gewoon te veel mee in haar spanning.

Maar ik heb er echt vertrouwen in dat als ze zelf iets meer rust gaat vinden in zichzelf dat ik er een wereld paard aan ga hebben. Heeft gewoon nog wat meer tijd nodig.

Ik ga haar overigens ook verhuizen naar ergens waar ze meer en in kuddeverband naar buiten kan want ik denk dat dat haar in het koppie erg gaat helpen. Van de zomer was ze zo ongelofelijk super braaf, maar nu in de winter is het gewoon even lastig. En dus ook minder buiten, ze voelt zich topfit, erg. Het is gewoon en en en en… maar fundamenteel is het een geweldig werkwillig en lief paard die zich met alles 1000% inzet. Ze zit zichzelf alleen nog wat in de weg. Gaat goed komen.

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 14:39

mellamoshan schreef:
Pomski schreef:
Onze Kjento gaat ook heel goed. Hij is heel relaxed, laat zich niet snel gek maken. Wel een beetje liever lui dan moe.
Op de foto mijn instructrice tijdens een onderlinge wedstrijd in Venhuizen.
[ Afbeelding ]

Bekende locatie, daar rij ik dus altijd :Y)

Dat dacht ik al! Wij zijn ook regelmatig bij OWF, mijn man zit in het bestuur. Wie weet zien de broertjes elkaar eens in het echt!

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 23:49

Gaat het goed met alle Kjento's?

Hier is de fotograaf langs geweest om verkoop foto's te maken.

Ook leuk om het verschil te zien van veulen naar 3 bijna 4 jarige

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding