Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liesen schreef:Onze merrie is vandaag goedgekeurd![]()
Weten jullle hoe het met prok certificaat zit? Deze is röntgen goed gekeurd. Kan ik die foto's nu gewoon opsturen naar het kwpn?
[ [url=m/Qi6c0Q.png]Afbeelding[/url] ]

) zo braaf als ze was! echt geweldig dan ben ik al zo trots als een pauw! anderhalve punt te kort voor finale. maar ik deed vooral voor de ervaring mee! ze was nog echt te schraal en weinig conditie het weg brengen voor beleren heeft haar veel gekost. er is in juni nog een oefen dag van kwpn misschien ga ik daar nog even naar toe. en 9 juli dan echt! heb al opgeven
) een merrie gekocht van Blue Hors Zack. Ze is al naar de keuring geweest en daar sterwaardig geworden, echter was Zack toen nog niet erkend bij het KWPN. Ze is dus sterwaardig beoordeeld en mocht niet door naar de CK. In januari is Zack KWPN erkend. Betekent dit dat mijn merrie nu automatisch ster is? Kan ik nu verder naar de CK en met de IBOP? Ook is ze al geprokt, maar ik begrijp dus dat hier een vervaldatum aan zit?
!
wauw, mooi vos is niet lelijk, zo wil je een stal vol. 
Mer1980 schreef:Sorriso, wat een knappe dame zegwauw, mooi vos is niet lelijk, zo wil je een stal vol.
. Ben er ook onwijs blij mee, ze heeft ook nog eens een top karakter!
. Was ze nog wat schraal? Groeispurt gehad ofzo? De mijne staat op het moment ook schraal, niet zo mooi in conditie als op de foto's. Ze was al wat slanker dan op de foto's (wat voor mij niet hoeft), maar nu had ze ook nog een paar dagen niet zo goed gegeten, dan gaat het hard als ze al wat dunner zijn, zonde is dat. 

) naar de keuring in Midden Beemster. Moet nog wel even werken aan de bovenlijn maar eerst zadelmak maken, dan weer verder aan de longeerlijn. Ze verveelt zich erg snel dus merk dat ik wel een beetje moet doorpakken nu.
Ik ga trouwens even kijken hoe ze loopt met en zonder sperriem, aan de lijn of los kan ze zonder maar het straatje wil ik niet dat ze constant haar mond opent, en aan de hand wil ze erg graag...